Svanem Skrevet Juni 2, 2011 Skrevet Juni 2, 2011 pris på senkefjører? de passer på sedan ikke sant, glemte å sjekke om det var sedan på bildet;P
powerfulglenn Skrevet Juni 3, 2011 Skrevet Juni 3, 2011 Du har ikke noen E36 Motorlabber ? folk kaller dette også Motoroppheng..(Festet i Blokka) Disse må ha vært festet på M50 motoren;)
UFC Skrevet Juni 3, 2011 Forfatter Skrevet Juni 3, 2011 powerfulglenn kunne du sendt meg et bilde ellerno sånt så jeg er helt sikker på hva du mener:)?
hypah Skrevet Juni 5, 2011 Skrevet Juni 5, 2011 Har du den radiatorslangen som sitter nederst på førersida?
Testpiloten Skrevet Juni 7, 2011 Skrevet Juni 7, 2011 Jeg bumper selv mine egne salgstråder en gang i blant.. Men "opp" 3 ganger for dagen er vel å ta i?
UFC Skrevet Juni 7, 2011 Forfatter Skrevet Juni 7, 2011 Jeg vil bli kvitt det jeg har tilsalgs. Hva bryr det deg at jeg bumper 3 ganger om dagen eller 100? Du skulle heller tatt deg litt tid å svare på PM når du først spør meg om hvor mye jeg skal ha for rutene på dørene foran. Pass på dine egne saker du;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå