EndreM Skrevet Mai 30, 2011 Share Skrevet Mai 30, 2011 ........................... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G-RACING Skrevet Mai 30, 2011 Share Skrevet Mai 30, 2011 Masse bil for pengane Litt nyskjerrig, er dette orginal glassluke? Bilder innvendig av denne? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EndreM Skrevet Mai 30, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 30, 2011 Veldig masse! Tja, det jeg har hørt er at det var noen forhandlere i USA som tilbød glassluke på fabrikknye biler. Men det er ikke fra BMW selv. Den har og et sånt taktrekkpanel som man kan trekke for, men jeg droppet å montere det da det ikke kommer til å bli brukt uansett. Eneste bildet jeg har akkurat nå.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G-RACING Skrevet Mai 30, 2011 Share Skrevet Mai 30, 2011 Tøft, gi ein lyd når du skal selge luka til meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EndreM Skrevet Mai 30, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 30, 2011 Jeg ga mer for luken enn for bilen, så den er dyr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EndreM Skrevet Juni 7, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 7, 2011 Yes! Hentet mangellapp(ene) nettopp. 7 toerfeil og 2 enerfeil. Var som forventet 2. Bremseslange skadet pga rust 2. Bremserør - Begge foran - langsgående - bak 2. Løs/mangelfull klamring 2. Bremser bak henger 2. Forskjell i bremsekraft større enn 50% av høyeste verdi 1. Parklys 1. Skiltlys 2. Batteri ikke festet 2. Manglende hjulbolt - høyre bak 2 Farlig rust i innerskjerm 2. Oljelekkasje fra kardang Verste er det rusthullet i innerskjermen, ellers er det forsåvidt veldig enkelt og greit. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet Juni 7, 2011 Share Skrevet Juni 7, 2011 BremseSLANGE som er rustskadet? Hmmm... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EndreM Skrevet Juni 7, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 7, 2011 Hah, ja jeg stusset på den, jeg også. Er festet til den som er rustent Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
orjan_eie Skrevet Juni 7, 2011 Share Skrevet Juni 7, 2011 Koblingene på bremseslangene er presset på slangen, disse kan selfølgelig ruste ihjel.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå