Gå til innhold

Hvordan bli kjent med BMW-interesserte i Telemark?

Share

Anbefalte innlegg

Haha, Fredrik på sjekkern!

haha:P ja. viktig og holde seg opptatert når det kommer noen nye bmw berter i bygda:p

BTW bmwjenta:P er vell ikke denne bilen som har stått bak bilskadesenteret ved biltylsynet der for litt siden?^^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mikael-B: Takk for informasjonen, det høres ut som en god idè å bli med der da, selv om det er en stund til neste treff :) Jeg blir uansett ikke boende her så mye lenger, men skal absolutt vurdere det!

Det er ikke min bil som står bak biltilsynet nei, bilen min er godt gjemt i en undervannshule voktet av 10 løver og 50 sinte bjørner.

Takk til alle som har vært vennlige og imøtekommende, jeg tenker nok jeg blir kjent med noe BMW-folk sånn etterhvert, men om de kommer til å være fra dette forumet eller ikke er det jo ingen som vet.

Hadet på badet :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som nevnt så har BMWCCN er relativt aktiv Telemarksavdeling. Synd du gikk glipp av de to første treffene i år (mai), og neste treff er 24. sept som tidligere nevnt. Som medlem av BMWCCN vil du få vårt klubb-blad Fahrfreude fire ganger i året, samt at de fleste avdelinger varsler sine medlemmer pr sms når det er treff og events. Uansett hvor du bor i landet kan du følge med og møte på de treff som måtte passe deg. Dette er det nærmeste du kommer ren "BMW-prat". Innepå BMWCCN sine hjemmesider vil det etterhvert bli en egen "underside" med info om aktiviteter for hver enkelt avdeling. BMWCCN er også på facebook, samt ett par lokalavdelinger.

Så over til Telemark. Her vil det etterhvert bli en egen facebookside, i tillegg til det som er nevnt over.

Vi ser noe "tynn" oppslutning på events om sommeren, det er flere faktorer som spiller inn. Folk "nyter" sommeren med bla familie og har i tillegg hytte, båt etc. Og for "blodfans", så er det flere nasjonale events i sommer halvåret, banetreff arrangert av hovedklubben og treff i regi av Gatebil etc, etc.. Alt dette gjør det til litt tynn oppslutning på treff i lokalområdet. For ett par år tilbake hadde vi i Telemarksavdelingen onsdagstreff hver andre onsdag i måneden, men dessverre var oppslutningen for laber til at det var noen interesse med å forsette. Men vi lytter til medlemmene og er det stor nok interesse for "onsdagstreff" kan vi godt sparke det igang igjen. Vi ser at det er ett "hull" i terminlisten mellom vår- og høsttreff, tanken var å kunne ta noe på "sparket". Grilltreff er diskutert og kan gjennomføres om ønskelig fra medlemmene. Nå skal det sies at man trenger ikke være medlem for å delta på ett lokaltreff, dog en fordel for å bli varslet om dette da.

Så litt generellt i Telemark, hvertfall det jeg kjenner til.

Det første er "rånestripa" med tillhørende stopp og mingling utenfor Wattenberg, på stasjonen der samles mange for "dekkspark".

I tillegg er det "rånemiljø" i Bø og Notodden, med tilhørende "rånerstripe"...

Nærmeste evnts nå er 4.juni;

viewtopic.php?f=9&t=190986

http://www.facebook.com/event.php?eid=119191751448377

Ellers kan det jo være av interesse og følge litt med her.

Telemark Gatebil;

http://www.facebook.com/?ref=home#!/gro ... 9692870797

KNA Telemark Gatebil;

http://www.facebook.com/?ref=home#!/gro ... 5637816183

Dette er noe av det jeg vet om, og det siste som er nevnt her er generell bil interesse.

Du er hjertelig velkommen til å melde deg inn i BMWCCN, og uansett hvor du bor, vil du ha tilknytning til en eller annen lokalavdeling. Her kan du dyrke din interesse for BMW sammen med andre entusiaster.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...