Tzunami Skrevet Mai 30, 2011 Share Skrevet Mai 30, 2011 Da legger jeg bilen min ut for salg pga kjøp av leilighet, og har ikke råd til å beholde bilen lenger. Den har blitt påkostet omhyggelige summer det siste halvåret, og har blitt behandlet godt i mitt eie. Bilen har blitt hellakkert i den lekre fargen Athrazit metallic Km-standen er ikke stilt på, så dette er et godt eksemplar som har mange kilometer igjen å kjøre! går godt, og har ingen feil/lekkasjer i verken motor, girkasse eller diff. Her er en liten utstyrsliste bilen har å by på: Hellakkering februar 2011 ///M-frontfanger ///M-bakfanger ///M-bagasjeromslist ///M-ratt ///M-speil ///M velour-matter Facelift frontlykter Facelift baklykter Coilovers 19" GS Hypertrack-felger 15" lettmetallfelger med piggfrie vinterdekk 15" stålfelger med piggdekk 18" e90 bmw style 162 (har kun 2 av disse og uten dekk) Frontfanger, frontskjermer og bakluke lakkeres opp før evt. salg! 2-din spiller følger ikke ikke med, men ramme følger med for 2-din konvertering, med 1-din spiller, koblet opp med en rockford fosgate monoblokk og sub, det er i tillegg trukket alt av kabler til 4-kanals forsterker for utviding av anlegget. Det følger også med gummimatter for vinterbruk, stoffmattene er nye fra i år, og aldri vinterkjørt KM-stand 138 000km Prisantydning: 130 000,- Ta kontakt for mer informasjon! Mail: Joachim.bech@gmail.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T3rje Skrevet Juni 5, 2011 Share Skrevet Juni 5, 2011 Hei er det muli og få regnr slik at jeg kan sjekke km stand med forsikringselskap ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå