Tzunami Skrevet Mai 30, 2011 Skrevet Mai 30, 2011 Da legger jeg bilen min ut for salg pga kjøp av leilighet, og har ikke råd til å beholde bilen lenger. Den har blitt påkostet omhyggelige summer det siste halvåret, og har blitt behandlet godt i mitt eie. Bilen har blitt hellakkert i den lekre fargen Athrazit metallic Km-standen er ikke stilt på, så dette er et godt eksemplar som har mange kilometer igjen å kjøre! går godt, og har ingen feil/lekkasjer i verken motor, girkasse eller diff. Her er en liten utstyrsliste bilen har å by på: Hellakkering februar 2011 ///M-frontfanger ///M-bakfanger ///M-bagasjeromslist ///M-ratt ///M-speil ///M velour-matter Facelift frontlykter Facelift baklykter Coilovers 19" GS Hypertrack-felger 15" lettmetallfelger med piggfrie vinterdekk 15" stålfelger med piggdekk 18" e90 bmw style 162 (har kun 2 av disse og uten dekk) Frontfanger, frontskjermer og bakluke lakkeres opp før evt. salg! 2-din spiller følger ikke ikke med, men ramme følger med for 2-din konvertering, med 1-din spiller, koblet opp med en rockford fosgate monoblokk og sub, det er i tillegg trukket alt av kabler til 4-kanals forsterker for utviding av anlegget. Det følger også med gummimatter for vinterbruk, stoffmattene er nye fra i år, og aldri vinterkjørt KM-stand 138 000km Prisantydning: 130 000,- Ta kontakt for mer informasjon! Mail: Joachim.bech@gmail.com
T3rje Skrevet Juni 5, 2011 Skrevet Juni 5, 2011 Hei er det muli og få regnr slik at jeg kan sjekke km stand med forsikringselskap ?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå