steinar84 Skrevet Mai 31, 2011 Share Skrevet Mai 31, 2011 ikke vet jeg hvordan et er på bmw. men på vag så ligger startsperra i instrumntet... så kan vi diskutere dette i det vide å det breie... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TheMan Skrevet Mai 31, 2011 Share Skrevet Mai 31, 2011 Etter min mening følger km stand bilen, ikke motor.Eller blir det riktig at jeg endrer km stand hvis jeg bytter ut diffen, til en som er gått mindre? Eller kanskje ved hjullager bytte rundt 100k? Heller dokumenter at det er gjort motorbytte i papirform, som selger kan legge frem ved salg. men om man skifter motor på en litt nyere bil. så tar man gjerne med instrument, ecu og ews med nøkler fra en bil med motor som kanskje har gått mer eller mindre en den delene skal monters i.. Når ble det vanlig å skru opp km-standen på bilen når man byttet til motor som hadde gått lengre? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TheMan Skrevet Mai 31, 2011 Share Skrevet Mai 31, 2011 Til dere som er så opptatt av km ,om dere har eid 4 biler er en av dem jukset med km .Merket dere noe ???? Ja det jukses med km over alt så dette er ikke noe nytt. Så du mener at juks med km-standen er ok? Er det fordi du gjør det selv? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet Mai 31, 2011 Share Skrevet Mai 31, 2011 Hei, har skiftet olje og litt filtere på motoren min nå, og vil kalle motoren god som ny. Kan du resette kilometerstanden? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sund.M3 Skrevet Mai 31, 2011 Share Skrevet Mai 31, 2011 Hei, har skiftet olje og litt filtere på motoren min nå, og vil kalle motoren god som ny. Kan du resette kilometerstanden? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SmTrading Skrevet Juni 1, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 1, 2011 hva olje og filter har med dette å gjøre vet ikke jeg , jeg tenkte bare å være behjelpelig om noen hadde f.eks byttet speedo og ønsket det aktuelle km.stand f.eks.... skjønner at alt MÅ kveruleres på ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg