jon///M Skrevet Mai 31, 2011 Skrevet Mai 31, 2011 heisann, jeg har en s38 som er suhetrimmet en del, og nå skal jeg ha karbon innsug på den. men da kan jeg ikke bruke lmm.. jeg hadde egentlig tenkt og montere datasprut men ettersom kjørekomputeren ikke vil fungere da så utgår dette. derfor hadde jeg tenkt og få laget en chipp tilpasset bilen istede. men da vil jeg trenge alpha n eller noe lignende for og bli kvitt lmm'en. men hvor kan jeg skaffe dette?
Joachim_M5 Skrevet Mai 31, 2011 Skrevet Mai 31, 2011 Da vil jeg heller anbefale deg å høre hva PPF tar for å koble opp et sprut sammen med den originale motorstyringa. Da styrer dataspruten bare tenning og fuel, så fungerer alt annet som ellers. Vet de har gjort slik på noen andre biler. Alpha N er bare en lettvint fuskeløsning!
integrale8v / ELS Tuning Skrevet Mai 31, 2011 Skrevet Mai 31, 2011 Med Vipec (og sikkert andre) kan man få kjørecomputer til å virke som orginalt. (økometer også på biler som har det). Alpha N Maxx er ikke noe godt sprut pga man kan ikke stille tenninga uten å måtte bytte chipper. Går nok fint å lage PnP til den motoren også om en ønsker det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå