toratl Skrevet Mai 31, 2011 Share Skrevet Mai 31, 2011 Er det riktig at det er en del feil og trøbel med smg kasser? Hva skjer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet Mai 31, 2011 Share Skrevet Mai 31, 2011 Vært omdiskutert dette litt. Det som er tingen er det at det er dyrt å fikse disse når ting først ryker i styrings og girings systemet. Dvs hydraulikken da ikke alle har mulighet til å fikse dette selv. Ellers i seg selv er det et bra system på M3en, ikke fullt så bra på 330\325. Giringa blir litt som bestemor med treig clutch. Etter min erfaring da. Utover hva som er feil så er det ofte pumpe som ryker, lekkasjer i slanger, og et rele som ryker. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw cab Skrevet Juni 2, 2011 Share Skrevet Juni 2, 2011 Det er treigt som faen på 325.Kompis av meg har en.Er som å gynge i en jolle på 15 fot langt ute på havet.?Mister mye fart under hver giring. Og den hydraulikken er ikke billig å fikse nei.Ryker pumpen eller noen stag,så er man fucked. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Syvert Skrevet Juni 2, 2011 Share Skrevet Juni 2, 2011 Har ingen problem på min (ennå), og den girer lynraskt 0,08 sek. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå