Gå til innhold

Bygge kasse til E34

Anbefalte innlegg

Da har jeg sett meg ut noe greier jeg skulle hatt bak i bilen, men usikker på om jeg skal kjøpe ferdig eller bygge selv, tror å bygge selv kan bli penere men skal tåle litt og være riktig størrelse osv.

Dermed er spørsmålet, hvor mange liter og sånn bør det være med 2x 12" BOSS elementer, hver med 2300Watt max, annet vet jeg ikke om elementene, forsterker osv kan jeg ta selv på siden. :)

Så, noen ideer om hvordan dette best gjennomføres? ^^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Boss er som de fleste vet bare søppel, og det finne masse som er mye bedre til bare noen hundrelapper mer.... Men det er nå opp til deg. Forslag til kasse SKAL følge med elementene, hvis ikke så spør du der du kjøper dem, og hvis de ikke vet så kjøper du ikke der ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finner du data til subbene dine, kan du bruke feks denne box wizard på rockford fosgate sine sider for inspirasjon og hjelp

http://www.rockfordfosgate.com/rftech/box_advisor.asp

Det skal finnes en nettside hvor du kan skrive inn antall liter wooferen må ha og tilgjengelig høyde og du får ut mål og størrelse for de ulike bitene. så bare å bygge i vei med den tegningen.

Brukte den siden selv, når jeg lagde kasse til en 10" jeg hadde i bagasjerommet på min E34 og måtte redusere høyden og bredden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...