hermanoo90 Skrevet Juni 3, 2011 Forfatter Skrevet Juni 3, 2011 Tikker den?kan vere slitt kam og Det er en M20... Selvfølgelig tikker den! hehe +1
bjsyse Skrevet Juni 4, 2011 Skrevet Juni 4, 2011 Hadde samme som dette, da var coilene mine defekt Først bare på høyt turtall, så byttet jeg tennplugger og da hakket den på lavt turtall også. Hadde byttet en coil, så for jeg på diagnose og fant ut bilen gikk feil på 5 coiler Kunne ligge mellom 2500-4500 uten problemer, alt annet var bare tøv.
hermanoo90 Skrevet Juni 5, 2011 Forfatter Skrevet Juni 5, 2011 okei, men nå de siste dagene har den bare vært fin og 6000 omdreininger uten problem, ser ut til å ha vært et engangstillfelle... Håper det forblir det også
325ti Skrevet Juni 6, 2011 Skrevet Juni 6, 2011 Hadde samme som dette, da var coilene mine defekt Først bare på høyt turtall, så byttet jeg tennplugger og da hakket den på lavt turtall også. Hadde byttet en coil, så for jeg på diagnose og fant ut bilen gikk feil på 5 coiler Kunne ligge mellom 2500-4500 uten problemer, alt annet var bare tøv. Dette gjelder vell også en m5x motor og ikke en m20
vrossi46 Skrevet Juni 6, 2011 Skrevet Juni 6, 2011 har du rotet borti tennkablene lr noke andre ledninger som gjorde at dn pluttselig gjekk bedre.? he vore borti at tennplugger ryker sjøl om dei ser heilt fine ut.. laga bere dårligare gnist som ikje takla høge turtall å cylinder trykk..
hermanoo90 Skrevet Juni 6, 2011 Forfatter Skrevet Juni 6, 2011 Nei, den bare gikk bedre, og siden har den vært fin... så aner ikke hva som har skjedd..
hermanoo90 Skrevet Juni 8, 2011 Forfatter Skrevet Juni 8, 2011 Okei, det måtte bare skjer.... Begynte å fuske i dag også ved 3000-4500 omdreininger. både i 2,3 og 4 gir(kun de jeg testet høyt turtall på) og ja for noen uker tilbake, kanskje en mnd, bytta vi alle 6 tennpluggene. Kanskje jeg skal sjekke over kablene og evt. coilen ?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå