Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde samme som dette, da var coilene mine defekt :P Først bare på høyt turtall, så byttet jeg tennplugger og da hakket den på lavt turtall også. Hadde byttet en coil, så for jeg på diagnose og fant ut bilen gikk feil på 5 coiler :P Kunne ligge mellom 2500-4500 uten problemer, alt annet var bare tøv.

Skrevet

okei, men nå de siste dagene har den bare vært fin og 6000 omdreininger uten problem, ser ut til å ha vært et engangstillfelle... Håper det forblir det også

Skrevet
Hadde samme som dette, da var coilene mine defekt :P Først bare på høyt turtall, så byttet jeg tennplugger og da hakket den på lavt turtall også. Hadde byttet en coil, så for jeg på diagnose og fant ut bilen gikk feil på 5 coiler :P Kunne ligge mellom 2500-4500 uten problemer, alt annet var bare tøv.

Dette gjelder vell også en m5x motor og ikke en m20

Skrevet

har du rotet borti tennkablene lr noke andre ledninger som gjorde at dn pluttselig gjekk bedre.?

he vore borti at tennplugger ryker sjøl om dei ser heilt fine ut.. laga bere dårligare gnist som ikje takla høge turtall å cylinder trykk..

Skrevet

Okei, det måtte bare skjer.... Begynte å fuske i dag også ved 3000-4500 omdreininger. både i 2,3 og 4 gir(kun de jeg testet høyt turtall på) og ja for noen uker tilbake, kanskje en mnd, bytta vi alle 6 tennpluggene.

Kanskje jeg skal sjekke over kablene og evt. coilen ?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...