Ens90 Skrevet Mai 31, 2011 Share Skrevet Mai 31, 2011 Hei jeg lurer på en ting jeg håper folk her inne kan hjelpe meg med:) jeg skulle ha hatt originale dobble krom enderør til e28. rettere sagt de kromdelene som satt på enderørende på modellene 528i, m535 og m5..veit noen hvor det kan fåes tak i? vil ha originalt som kunne settes på og ikke biltema og torshov mekk.. mvh Alex Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CV-Erik Skrevet Juni 1, 2011 Share Skrevet Juni 1, 2011 sjekk koed.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet Juni 1, 2011 Share Skrevet Juni 1, 2011 Brodern har disse på sin BMW 528i De er svært pene og mener han kjøpte de på pelicanparts.com Det skal sies at de originale fra BMW har gått ut av produksjon for lengst og for å få disse må du nok handle brukt, rette og polere de. Tror jeg aldri har sett slike som har vært uten bulker. Har dessverre ikke bilder av bilen bakfra med disse på... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom K Skrevet Juni 1, 2011 Share Skrevet Juni 1, 2011 Pent brukt. http://cgi.ebay.com/ebaymotors/Chrome-e ... ccessories Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ens90 Skrevet Juni 1, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 1, 2011 Takk for tips folkens:) sikkert noe av det jeg syns er nærme originalen nei det er sant aldri sett noen selv uten bulker, men de peneste med minst bulker jeg har sett var på gamle far sin:P men den er død nå dessverre he he. takk for tips ang de originale! har allerede sett på de Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå