Malde Skrevet Juni 1, 2011 Skrevet Juni 1, 2011 Hei jeg har hatt litt problemer med min e39 520i. var og leste ut feilkoder og det var aktiv feilkode på veivsensor skiftet denne og slettet feilkode. men da jeg koblet fra pc-en å begynte å kjøre lyser ABS lys konstant. Kan en sensor ha blitt defekt? styreenhet? Noen som har vert borti dette før? Takk for svar:D
SweetBMW Skrevet Juni 1, 2011 Skrevet Juni 1, 2011 kan være så uheldig at en sensor har kvelda ja. men det er jo bare og ta en diagnose på nytt .
Malde Skrevet Juni 2, 2011 Forfatter Skrevet Juni 2, 2011 har åg ein filkode på valve ventilation på tanken vert borti dette?
Margido Skrevet Juni 2, 2011 Skrevet Juni 2, 2011 Prøvd å slette alle feilkoder, kjøre litt for så å ta diagnose på nytt?
Malde Skrevet Juni 2, 2011 Forfatter Skrevet Juni 2, 2011 Prøvd å slette alle feilkoder, kjøre litt for så å ta diagnose på nytt? jepp, jor det første gang da kun feilkode på ventilen på tanken va aktiv. da jeg avsluttet pc var også ABS aktiv. men ja slette denne feilkoden på ventilen 2 ganger.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå