Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei igjen.

prøver igjen med en frisk prosjekttråd ,denne tråden skulle jeg jo laget for en mnd siden da jeg kjøpte bilen og lagt ut bilder under prosessen.

bilen er ikke så mye å si om egentlig , en helt vanlig 320 d touring med full m-sport

stor stereo og I-drive med den store skjermen

interiør er alcantara med stoff i midten.

fargen er le mans blå.

ting som er utført

**soting av ruter

**legge lamin-x film på lykter.

**senk 45-30mm

diver i skrivende stund på å demonterer takrails og lakkerer blendelistene.

**byttet ut originalfelgene til ar1 225x30x19" 265x30x19bak"

**byttet til coatet frontrute med blåskjær i

**byttet ut chrome grillen til blackline som matcher dørlister

**carbonemblem på panser

**lykter med prosjektor og angeleyes.

*spacere

*lakkering av fronfanger og panser

*montere carbonsplitters på framfanger

*chippet på oct tuning.

ting som ennå ikke er gjort men som er rett rundt hjørnet

*montere diffusor på bakfanger

*sveise egen eksos med duplex utblås

*blackline lykter

alle sysnpunker er såklart tillatt, her skal ingen henges !

men her er ihvertfall ett par bilder av bilen min :) flere kommer !

IMAG0231.jpg

IMAG0230.jpg

nye erstattningslister når man fjerner railsa.

IMAG0245.jpg

Skrevet

takk takk :)

i går lakkerte jeg listene til taket og fjærnet rails'a

så her ble det.

tetting av gamle hull. ( har brukt samme tetningene som satt på rails'a )

IMAG0246.jpg

IMAG0247.jpg

IMAG0248.jpg

IMAG0249.jpg

Skrevet

Hørte du hadde kjøpt ny bil ja :) Gratulerer med flott bil! Blir nok veldig tøft etter disse oppdateringene. Stort sett synes jeg rails kler touring, men den sorte her inne med BBS LM og gul lyktefilm var jo tøff uten, så kan helt klart funke uten rails på E91. Forresten, stussa litt på fargeforskjellen på baklyktene, skal det være sånn?

Skrevet
Hørte du hadde kjøpt ny bil ja :) Gratulerer med flott bil! Blir nok veldig tøft etter disse oppdateringene. Stort sett synes jeg rails kler touring, men den sorte her inne med BBS LM og gul lyktefilm var jo tøff uten, så kan helt klart funke uten rails på E91. Forresten, stussa litt på fargeforskjellen på baklyktene, skal det være sånn?

planen er å skaffe meg bbs lm, men nå har jeg hatt bilen i litt over en mnd så jeg har kastet ut en god del dineros på div bare den siste mnd så det kommer etterhvert ;)

når det kommer til baklyktene så har jeg bare vært litt slapp. jeg prøvde å legge lamin-x men det skar seg på ytterlyktene, såklart skal filmen på innerlyktene av. når jeg tenker meg om så skal de av i morra ! tar nok av på framlyktene etterhvert og, venter bare på at det skal komme bedre lykter med litt mere kvalitet på angeleyes'ene

Skrevet

Hehe, skjønner godt det. Er ikke noe problem å kjøre med de du har på nå ut sesongen da :) Godt at det skal gjøres noe med, for synes ikke det var veldig lekkert sånn det var nå :D Blir nok bedre når du har fått det som du vil. Du har jo vist tidligere, både med Saab og E46 at du har smak og at dette ikke blir noe søppel.

Skrevet
Hehe, skjønner godt det. Er ikke noe problem å kjøre med de du har på nå ut sesongen da :) Godt at det skal gjøres noe med, for synes ikke det var veldig lekkert sånn det var nå :D Blir nok bedre når du har fått det som du vil. Du har jo vist tidligere, både med Saab og E46 at du har smak og at dette ikke blir noe søppel.

det stemmer, det skal bli stilrent og lekkert. men såklart,noe vil det sikkert være at mange ikke liker. prioritering fremover vil være lyktene bak. og lakkering av panser og framfanger og montere splitterne igjen. knuste den ene på fortauskant men reparerte denne igjen og lakkerte de så de skal på etter lakkering.

fant ikke bildet jeg tok av den når den ble knust, men her er etter rep og lakkering.

fargen er faktisk audi a3 brilliant svart.

IMAG0252.jpg

Skrevet
Kjempe fin bil, men vet ikke helt uten disse realsa. :shock:

respekterer selvfølgelig folk's synspunkter, men er hele tiden på jakt etter å gjøre noe særegent med mine biler som gjør at den skiller seg ut, så den som intet prøver intet vinner . ikkesant ? jeg personlig syns begge deler ser like greit ut og kommer ikke til å montere rails igjen :)

Skrevet

da er panser og frontfanger demontert og klar for lakkering . bilder av ny-lakkerte deler med splittere komme i slutten av uken :)

ble så lei disse dårlig ettermonteringslyktene så jeg slo til å bestillte faceliftlykter med org angeleyes ringer. ifølge gs skal disse passe , så jeg venter i spenning.

ikke mye igjen på fronten nå ;)

IMAG0261.jpg

lyktefilmen til oppbevaring.

IMAG0262.jpg

Skrevet

i dag hentet jeg de nye delene, det ble en del.

trim fra oct tuning.

med denne nye enheten de har begynt med kan man programere om til org ytelse selv bare ved å stikke inn i OBD2 kontakten.

og det beste med denne er at man kan selge den videre om man ikke vil ha trimmen lenger. (forutsetter at man "suger" trim-programet tilbake til programeringsenheten.

IMAG0264.jpg

nylakkert front

IMAG0265.jpg

angeleyled led-pærer og 15mm spacere ;)

IMAG0266.jpg

bmw performance org nyrer

IMAG0267.jpg

sportfilter ( pga trim )

IMAG0268.jpg

og det beste: facelift lykter

IMAG0269.jpg

Skrevet

siden jeg måtte tilpasse led pærene til angeley'sa så lager jeg likesågodt en kort og grei DIY.

her er det mye forskjell på infestningen..

IMAG0270.jpg

så det man begynner med er å kutte vekk disse små tappene som på bildet.

IMAG0271.jpg

neste steg er å sikte sånn at pæra komme midt i holderen( snu pæren og holderen rundt og sikt ) merk med tusj eller liknende i hullene på baksiden og bor opp til 4mm

i pæra gjenger du opp med gjengetapp for 4mm maskinskrue.

IMAG0272.jpg

IMAG0274.jpg

fest alt inn i lampa som vanlig.

IMAG0275.jpg

dette er delene du kommer til å sitte til overs med.

IMAG0276.jpg

håper dette var til hjelp.

Skrevet

litt bilder under montering av splittere. LATTERLIG dårlig passform.

utstyr brukt: isopor, 3stk montasjeskruer, biljekk, spylervæskekanne og en god del ducktape.

tenkte å ta noen fine bilder av bilen så fort finværet kommer nå som allt er montert 8)

IMAG0278.jpg

her er hjulstilling etter 15mm spacing. perfekt :P

IMAG0279.jpg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...