Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjøpte en BMW på Bavaria Oslo. ca 2Mnd siden.Oppdaget her om dagen att klarlakken på Mtec frontfangeren har startet og flasse av.Har skriftlig garanti på 2 år.

Er dette normalt noe som faller under garanti.

Har muligens vasket bilen for ofte.Spyler den med høytrykksvasker først,så med svamp og turle bilshampo.Har ikke holdt dysa for nære ca 60 cm avstand.160 bars vasker

Nesten vær gang jeg har kjørt en tur.

Om dette i så fall faller under garanti, hva er prosedyren som regel.

Har ca 60 mil og kjøre til Oslo 1 vei. Kan man frx kreve og få dette utført på et BMW versksted nermere, har et som ligger bare 10 mil unna ca.

Er dette noe som tar lang tid og fikse.Sprayer de ny klarlakk over der det har startet og flasse, eller må hele fangeren pusses ned, så nytt lag med klarlakk.

Ikke at det er så farlig hvor lang tid det tar. Undres bare over hva som er vanlig proff utførelse på en slik jobb.

Skrevet

Blir dekket ja.Hvis ikke det er et steinsprut som har skadet det..

BMW pleier stort sett å nylakkere hele delen,de pleier skjelden å flekke ut et lite område

Skrevet

Supert :D kan ikke se noe merker etter stein sprut.Flassinga har startet inni en bue. Nesten umulig at en stein kommer dit.

Da lurer jeg bare på om man kan benytte et BMW verksted som ligger nermere

Skrevet

Hvor skaden skal utbedres avgjør selgersted. Mest sannsynlig så vil de gjøre det selv, hvist de har egen skadeavd. Men du kan sikkert komme til en grei deal med dem. Kanskje de betaler deg for skaden så du selv kan få gjort utbedringen.

Skrevet
Hvor skaden skal utbedres avgjør selgersted.Mest sannsynlig så vil de gjøre det selv hvist de har egen skadeavd.
Dette svaret likte jeg dårlig :) Håper de ikke er vrange 8) .Ser for meg hotell utgifter tapt inntekt etc :shock:
Men du kan sikkert komme til en grei deal med dem. Kanskje de betaler deg for skaden så du selv kan få gjort utbedringen.

Dette svaret er meget bedre. :mrgreen: Med min flaks så må jeg sikkert få bilen ned til oslo :evil:

Skrevet

Hehe, du må ikke se så mørkt på det :) Men en oslotur kommer du nok ikke unna. De ønsker vel og se på skaden :wink:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...