Gå til innhold

lakk til bimmeren shwartz2 eller jetblack ?

Kva farge skal eg velge ?  

9 stemmer

1. 1. Kva farge skal eg velge ?

• Shwartz2
      6
    • jet black
      3

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei :)

skal til å lakke bimmeren e34 å lurer på kva dere meiner er penest farge

valge står mellom

- shwartz2 og jetblack

om nåkken har bilder så hadde de vert knall .

Vil ha bilen så rein som mulig ikke metalick lakk :P

takker for meninger !!!

Skrevet

Video av en E60 med Jet-Black - ser sykt fint ut :)

http://www.autopia.org/forum/car-detail ... black.html Gutta på forumet her sier det er sykt med arbreid med Jet-black og vil kun gi deg masse av ekstra arbeid og missnøye over tid.

Søk på "jet black color bmw" på google så finner du flere meninger.

Men skal bilen brukes kun i finvær og utstilling så er det jo fint da, men personlig nei. :)

Skrevet
de er jo helt samme fargen, kode 668 begge to

To forskjellige lakktyper etter det jeg fant ut. Jet-black er en myk lakktype og den andre er hardere

Skrevet
de er jo helt samme fargen, kode 668 begge to

To forskjellige lakktyper etter det jeg fant ut. Jet-black er en myk lakktype og den andre er

hardere

det kan godt være, men eg fant hvertfall samme koden om akkurat disse da eg skulle ha lakk på min, og de på mekonomen sa den het det samme og hadde samme koden, men kan jo for all del være det er feil det de sa.

Skrevet

Det ER samme farge, henholdsvis tysk og britisk benevnelse. Kan være både myk og steinhard avhengig av modell. Om det er omlakka en eller annen gang kan det varierer voldsomt avhengig av hva lakkerer har valgt å bruke.

Forøvrig helt vanvittig RÅ blank finish når den er nyhøvlet og får en god voks på seg. Dessverre et helvete å holde ren og fin, fordi absolutt alt synes i den. Etter to helsorte biler har jeg valgt sølv metallic på min nåværende.

Skrevet

Takker for svar gutter ;)

Bilen skal brukast som bare de den ( 540 for øyeblikke)

blir mest sansynleg lakka i ei garasje - så den villaste finishen kan ein vell ikke reknast med - tenkte den var lettere å legge en metalick lakk ?

bare å komme med fleire meininger ;)

Skrevet

Jeg hadde Jet black på min første bil. Så nydelig ut nypolert, men er som det blir sagt her vanskelig å holde ren uten regelmessige poleringer.

Men er bare en ekstra grunn til å polere ofte det :D

Skrevet

En god runde med Turtle wax Black Box hjelper godt på svart bil. Jeg har diamantschwartz på min e46, og den ble strøken etter 6 timer polering igår

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...