tordah Skrevet Juli 7, 2011 Forfatter Skrevet Juli 7, 2011 Trenger bunnpanne samt oljepick up. 500 + frakt om du plukker det av:) Pris på interiør ? Stand på motor ? Pris ? Minner om at det er en 316 ia det er snakk om. men har delene ja motoren er klar for dynga. jeej17: PM Beta: kan godt plukke det av, men regner egentlig med at du hadde tenkt deg en bunnpanne til m20? er m40b16 som var i bilen Er det elektrisk vindusheis i dørene? Niks
tordah Skrevet Juli 7, 2011 Forfatter Skrevet Juli 7, 2011 Pris på interiør ? Stand på motor ? Pris ? PM
Beta Skrevet Juli 8, 2011 Skrevet Juli 8, 2011 Trenger bunnpanne samt oljepick up. 500 + frakt om du plukker det av:) Pris på interiør ? Stand på motor ? Pris ? Minner om at det er en 316 ia det er snakk om. men har delene ja motoren er klar for dynga. jeej17: PM Beta: kan godt plukke det av, men regner egentlig med at du hadde tenkt deg en bunnpanne til m20? er m40b16 som var i bilen Jepp er m40 panne jeg trenger:)
tordah Skrevet Juli 10, 2011 Forfatter Skrevet Juli 10, 2011 Er dt m-stoler i den eller vanlie flate? det er vanilge flate
HypeTraxX Skrevet Juli 10, 2011 Skrevet Juli 10, 2011 Hei. Har du det dekselet som skal sitte under rattet? Hvis du har det, så kan du gjerne sende med gass wire`n samtidig! Hehe
tordah Skrevet Juli 26, 2011 Forfatter Skrevet Juli 26, 2011 Skjer det noe med Bunnpanna og pick upen. jeg svarte på pmen jeg fikk, men fikk ikke noe svar igjen, så ballen ligger hos deg
HypeTraxX Skrevet Juli 31, 2011 Skrevet Juli 31, 2011 Hei. Har du det dekselet som skal sitte under rattet? Hvis du har det, så kan du gjerne sende med gass wire`n samtidig! Hehe Hei igjen Du svarte aldri på denne!
tordah Skrevet Juli 31, 2011 Forfatter Skrevet Juli 31, 2011 Hei. Har du det dekselet som skal sitte under rattet? Hvis du har det, så kan du gjerne sende med gass wire`n samtidig! Hehe Hei igjen Du svarte aldri på denne! jøss, må ha gått litt fort i svingene her det er solgt, desverre
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå