frecjoha Skrevet Juni 2, 2011 Skrevet Juni 2, 2011 I går begynte en gul varsellampe lyse (ligner en motot/girkasse) Kan ikke merke noe feil med bilen overhode. Hadde det ikke vært for det lyset, ville jeg trodd at alt var bra, men nå er jeg altså litt beskymrett. Jeg kan nevne at jeg hadde noe lite bensin på bilen i går, om det kan være av betydning? Men etter å ha fylt fulltank og kjørt over en dag, lyser den fremdeles. Hva kan feilen være? Har også sjekket i iDrive systemet, der står alt som OK.
bmw black jet Skrevet Juni 2, 2011 Skrevet Juni 2, 2011 hordan ser tegnet ut er ganske stor forskjell på girkasse og motrtegnet både utseendet messig og plassering.
frecjoha Skrevet Juni 3, 2011 Forfatter Skrevet Juni 3, 2011 Fant ett bilde på nette som illustrerer det samme: (regner med det er motor symbol?) Leste litt på den tråden (http://www.xbimmers.com/forums/showthread.php?p=6858582), der kommer det frem at feilen kan våre batteri... Hmmm. Kan det stemme?
bmw black jet Skrevet Juni 3, 2011 Skrevet Juni 3, 2011 ja det er motorlampen. ta diagnose som sweetbmw skrev
bjalle Skrevet Juni 3, 2011 Skrevet Juni 3, 2011 Kjørte en periode med dårlig batteri på e39,da fikk jeg denne motorlampa rett som det var,etter nytt batteri ble den borte for godt.men det kan jo være annet på din bil.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå