kranierot Skrevet Juni 3, 2011 Skrevet Juni 3, 2011 Jeg er på tur å vrake min nåværende e34 520ia, bilen er rammeskeiv osv pga en utforkjøring. Bilen ble lånet bort i god tro om å få den lik tilbake, noe jeg aldri gjør igjen. Nå er jeg på utkikk etter noe hakke bedre i mine øyne. En 99% rustfri e34 525 med manuell kasse vist det finnes.... jeg kan vente lenge på rette bilen. og reiser gjerne langt. Har sett en en flott på finn.no med diesel, men minuset var automat, noe jeg er lei av. Vist du tror du har rette bilen tar jeg gjerne i mot pm i fra deg, med bilder osv. Håper der fortsatt finnes noe for meg
marius_m535_90 Skrevet Juni 4, 2011 Skrevet Juni 4, 2011 jeg har en 525 med m52b28 motor med manuel. 40000 tusen! har alt utstyr m-teckninc pakken nevner noe elektrisk ratt stamme, el seter med memory og masse mer. 1995 model og snart rundet 250 tusen. sitter m3 kasse og clutch i den nå var automat før.
SofaKingFresh Skrevet Juni 6, 2011 Skrevet Juni 6, 2011 Kan se signaturen min og sende spørsmål via PM
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå