///M85 Skrevet Juni 3, 2011 Share Skrevet Juni 3, 2011 Jeg har lagt ut bilen min til salgs på autodb, og nå er en som er interessert i bilen, jeg vet at dette er svindel men jeg leker litt med han LOL..Les... Hvis noen har råd til hva mer jeg skal skrive er det bare å si fra. Eller om vi kanskje skulle lage en plan for å ta denne karen og overlate til purken. Forespørsel om annonse på AutoDB.no Forespørel angående 1993 BMW M3 3.0 286hk coupe (objekt #1325322): Det virker som om avsenderen av denne mailen holder til i Norge. Vær varsom når du gjør avtaler på nettet og vær spesielt oppmerksom hvis: Teksten er på engelsk, eller virker auto-oversatt. Kjøper vil betale for objektet usett (eller ønsker å betale med sjekk). Du blir tilsendt en link som ber deg oppgi passord på annonsen! Navn: danniel E-post: rushdanniel1145@gmail.com Telefon: 070373732 Melding: Hei, Denne bilen er fortsatt til salgs? Denne mailen ble sendt fra IP-adresse 84.234.204.218 (Norge). ......................... til danniel vis detaljer 05:20 (For 23 timer siden) Hei Ja denne er fortsatt til salgs. Mvh ..... Den 1. juni 2011 20:29 skrev danniel følgende: rush daniel til meg vis detaljer 09:14 (For 20 timer siden) Thank for your email...., How much are you willing to sale car and present condition of the car?....Do get back to me asap.. regards ............................ til rush vis detaljer 18:16 (For 11 timer siden) Hi The price and everything regarding to this car is written on the advertisement. Den 2. juni 2011 09:14 skrev rush daniel følgende: rush daniel til meg vis detaljer 00:04 (For 5 timer siden) Hello, Am okay with the price,(199,999.00 NOK = 25,711.02 EUR)how i wish to come and view this vehicle but am currently out of state....I'm presently in Haiti as a UN special envoy to the trouble region phone calls making and visiting of website are restricted but i squeezed out time to check this advert and send you an email regarding it......I would want you to know that i will be paying via PayPal...due to the distance as i i'm in Haiti presently on Humanitarian assistance..It only PayPal i can made your payment because PayPal secure fast and reliable so it easy to register at PayPal i will like you to go through there website http://www.paypal.com for registration it only 5 mins will take you ,I want you to provide me with the following information for me to proceed with the Payment... Your PayPal e-Mail Address : full name: tel no : I would like you to know that after i make the payment i would tell my pick up agent Private Courier Service to come and pick up the Vehicle at your address after payments has been sorted. Have a nice day ............................... til rush vis detaljer 04:05 (For 1 time siden) Hi This sound to complicated for me, i am not agreeing to do business with you on this way. The price have increased now that i have buyer who are willing to pay 220.000nok, if you are interested, mail me. best regards ....... Den 3. juni 2011 00:04 skrev rush daniel følgende: rush daniel til meg vis detaljer 04:15 (For 1 time siden) ok...get back to me with your paypal email address so that i will proceed with payment right away .............................. til rush vis detaljer 04:56 (for 24 minutter siden) Hi The other buyers is coming tomorrow to see the car, you have to bid more than 220.000nok if you want the car. And i dont know about the paypal, i doesnt want to use paypal because i dont feel familiar with it. Den 3. juni 2011 04:15 skrev rush daniel følgende: Hello, Am okay with the price,(240,000.00 NOK = 31,834.07 EUR )how i wish to come and view this vehicle but am currently out of state....I'm presently in Haiti as a UN special envoy to the trouble region phone calls making and visiting of website are restricted but i squeezed out time to check this advert and send you an email regarding it......I would want you to know that i will be paying via PayPal...due to the distance as i i'm in Haiti presently on Humanitarian assistance..It only PayPal i can made your payment because PayPal secure fast and reliable so it easy to register at PayPal i will like you to go through there website http://www.paypal.com for registration it only 5 mins will take you ,I want you to provide me with the following information for me to proceed with the Payment... Your PayPal e-Mail Address : full name: tel no : I would like you to know that after i make the payment i would tell my pick up agent Private Courier Service to come and pick up the Vehicle at your address after payments has been sorted. Have a nice day .......................... til rush vis detaljer 05:14 (for 7 minutter siden) Hi No i dont trust paypal, i heard paypal is a scam, we have to do it another way. Den 3. juni 2011 05:06 skrev rush daniel følgende: rush daniel til meg vis detaljer 05:20 (for 2 minutter siden) do u accept bank transfer? rush daniel til meg vis detaljer 05:24 (for 1 minutt siden) Get back to me with details.. Full account name account number swift number or iban number mobile phone numbber bank name valid email - Vis sitert tekst - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
powerfulglenn Skrevet Juni 3, 2011 Share Skrevet Juni 3, 2011 HAHA! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
inflames662 Skrevet Juni 3, 2011 Share Skrevet Juni 3, 2011 Haha, prøv å få tatt han skikkelig eller at politet ser på saken. Hvis ikke drit han ut på en eller annen måte. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingard Skrevet Juni 3, 2011 Share Skrevet Juni 3, 2011 Bra han bruker humanitære oppgaver som en unskyldning. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachim sørlie Skrevet Juni 3, 2011 Share Skrevet Juni 3, 2011 mulig og bli dum a.. ta han skikkelig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Telcontar Skrevet Juni 3, 2011 Share Skrevet Juni 3, 2011 Du må si at du ikke vil gi ut din bankkonto info og heller vil ha kontanter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet Juni 3, 2011 Share Skrevet Juni 3, 2011 hahahahha, fåttt mange av dem jeg og når jeg har solgt på finn.no Jeg svarte engang med`` man im from africa to i know this is a scma, smac somebody else you hustler`` så svarte han med: hahaha ya mann i will do it. de er helt latterlige ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KnutH Skrevet Juni 3, 2011 Share Skrevet Juni 3, 2011 Jeg har fått akkurat samme mail fra samme avsender! Fikk den for to dager siden. Scam scam scam Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW-Coupe Skrevet Juni 3, 2011 Share Skrevet Juni 3, 2011 Fått akkurat samme selv på en annonse for et par dager siden, gjaldt ikke en bil da så de prøver seg på det meste! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M85 Skrevet Juni 3, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 3, 2011 ....................... til rush vis detaljer 14:22 (for 0 minutter siden) Hi again, i dont know about paypal system or bank transfer system, i need money, can you give me a call so we can discuss over there. the number is 23305000 Den 3. juni 2011 05:24 skrev rush daniel følgende: Lol.... det var nummeret til PST det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet Juni 3, 2011 Share Skrevet Juni 3, 2011 hahahahahha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M85 Skrevet Juni 3, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 3, 2011 rush daniel til meg vis detaljer 14:26 (for 52 minutter siden) Thanks for your mail, It only PayPal i can made your payment because PayPal secure fast and reliable so it easy to register at PayPal i will like you to go through there website http://www.paypal.com for registration it only 5 mins will take you just get back to me as soon as you registered.and get back to me - Vis sitert tekst - >> >>> > PayPal i will like you to go through there website http://www.paypal.comfor - Vis sitert tekst - ............................... til rush vis detaljer 15:23 (for 0 minutter siden) hi you can transfer money to this account 8200 06 10190 Den 3. juni 2011 14:26 skrev rush daniel følgende: KONTONR TIL RØDE KORS. LOL http://lokal.rodekors.no/Stott_oss/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dolk Skrevet Juni 3, 2011 Share Skrevet Juni 3, 2011 Uansett, Paypal er trygt å bruke og det er ikke scam. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M85 Skrevet Juni 3, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 3, 2011 Uansett, Paypal er trygt å bruke og det er ikke scam. nei paypal er ikke scam. men denne mannen som kontakter meg er scam, jeg vet ikke hvordan de gjør det men dette er godt kjente svindlere på internett. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M85 Skrevet Juni 3, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 3, 2011 ifølge denne siden er ip adressen fra sola/rogaland http://www.ip-adress.com/map/Map_of_Sola_in_Rogaland_in_Norway/b16acf9bd4dc0eba366a7fa584fced60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå