Gå til innhold

Noen som har oppgradert lyden i E30 sin ?

Anbefalte innlegg

Hei :) Jeg lurte på om noen som har gjort noe med lyden i E30 sin ? Evt skrive hva dere har gjort og hvilke elementer og hvor dere har plassert dem, Evt Bilder å! :)

Takker for alt av svar jeg kan få :) Linker funker også fint:)

Har lyst til og bygge meg opp til et oppsett som fungerer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

her har du mange muligheter :P kommer veldig mye ann på hvor mye du skal bruke og hva slags lyd du er ute etter..

du bør hvertfall satse på en spiller med så mange rca utganger som mulig, et bra frontsett koblet på en forsterker og en grei basser..

letteste frontsettet blir vel 5.25" nede ved døra og diskant oppe i dashen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

her har du mange muligheter :P kommer veldig mye ann på hvor mye du skal bruke og hva slags lyd du er ute etter..

du bør hvertfall satse på en spiller med så mange rca utganger som mulig, et bra frontsett koblet på en forsterker og en grei basser..

letteste frontsettet blir vel 5.25" nede ved døra og diskant oppe i dashen..

Mhm, Har blitt veldig Forelska i Focal lyden jeg da :-P Så vurderer noe sånt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

auratt kjøpt meg e30 selv og har div planer. Der er sjert ut hull til 6x9 bake og 2 bassrefleks, litt synd måten det er kuttet på siden jeg egentlig vil ha 4 stk der bake :P men får gå

Div ting jeg skal ha:

God spiller med mange utganger samt aux og usb

Nye høgtalere ved beina, noe fra pioneer tror jeg.

Diskanter fremme på dashborde.

2x 12" Sl kicker på en god mono

6x9 i hattehylle, har lyst og har 4 men tror ikke jeg får plass.

Evnt 1 batteri til.

kommer til å lage en prosjekt-tråd når jeg har handlet alt jeg skal ha og begynner, men det blir en stund til :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

auratt kjøpt meg e30 selv og har div planer. Der er sjert ut hull til 6x9 bake og 2 bassrefleks, litt synd måten det er kuttet på siden jeg egentlig vil ha 4 stk der bake :P men får gå

Div ting jeg skal ha:

God spiller med mange utganger samt aux og usb

Nye høgtalere ved beina, noe fra pioneer tror jeg.

Diskanter fremme på dashborde.

2x 12" Sl kicker på en god mono

6x9 i hattehylle, har lyst og har 4 men tror ikke jeg får plass.

Evnt 1 batteri til.

kommer til å lage en prosjekt-tråd når jeg har handlet alt jeg skal ha og begynner, men det blir en stund til :P

Blir nok bra det :) Jeg hadde ikke satt 4 6x9 i hatte Hylla :P Smak og behag :) Men jeg tror det blir litt feil.. Men du burde sjekke sånn 6,5 " Elementer :) Er litt rått og ha noe sånt som spiller bra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare å komme det åpen tirsdag og torsdag 17-20 og lørdag 10-15. Trenger vel egentlig ikke bilen din der. Eneste er om du skulle hatt basskasse så hadde det nok vært greit å sjekke at den faktisk går inn i bagasjen.

Adresse: Mosseveien 183 ,fredrikstad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare å komme det åpen tirsdag og torsdag 17-20 og lørdag 10-15. Trenger vel egentlig ikke bilen din der. Eneste er om du skulle hatt basskasse så hadde det nok vært greit å sjekke at den faktisk går inn i bagasjen.

Adresse: Mosseveien 183 ,fredrikstad

Er jo litt langt men spørs på prisen da :) Mye pleier du og selge det for ? :) Er det fra iceaudio.no eller noe? :) Mange varianter av focal også :) Men hvordan sub burde jeg ha da? Tenkte bare på elementer 12 " eller 15" ? Jeg hørte på noen 10" og de spilte egentlig rent og fint men skal ha litt mer trykk i E30 min :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...