xitius Skrevet Juni 4, 2011 Share Skrevet Juni 4, 2011 Legger ut for en bekjent. Godt holdt bil ! http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=28278262 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xitius Skrevet Juni 20, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 20, 2011 hvorfor er det ingen som reagerer på denne ? Har den en historie jeg burde vite om ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet Juni 20, 2011 Share Skrevet Juni 20, 2011 Jeg personlig vil ikke ha en uorginal bil, og iallefall ikke en som ikke er godkjent hos biltilsynet engang. Men er det med all dokumentasjon på hvor M5-delene kommer fra, så det er mulig å godkjenne så er det jo en hyggelig pris. Men om det ikke har vært søkt biltilsyn om ombygging og sånn, så blir det fort noe arbeid å få godkjent da.. Ser jo ut til å være en grei bil, men er skeptisk til det Nos-anlegget. Det er nok ikke bare meg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xitius Skrevet Juni 20, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 20, 2011 heldigvis har ikke nos-anlegget vært brukt, nos er for fjøsnisser. Skal visstnok være pitstop racing i moss(?) som har bygget denne for mange år siden.. Tar gjerne imot info på pm om noen har Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M-Tech Skrevet Juni 20, 2011 Share Skrevet Juni 20, 2011 En annen ting med denne bilen er at den er importert i 03. Dvs det må betales avgift for å den godkjennt. Blir man stoppet med bilen uten at dette er i orden må man betale avgift +++ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet Juni 20, 2011 Share Skrevet Juni 20, 2011 Stemmer det. Sjekka ikke opp det før nå jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael-B Skrevet Juni 21, 2011 Share Skrevet Juni 21, 2011 hvorfor er det ingen som reagerer på denne ? Har den en historie jeg burde vite om ? For høy pris tatt i betraktning alt som ikke er i orden med den. I tillegg høy kilometerstand. 160-180.000 hadde nok vært mer riktig for denne. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ola. Skrevet Juni 22, 2011 Share Skrevet Juni 22, 2011 Slett nos anlegg setningen, og sett ned prisen 20k, så er det nok håp.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet Juni 22, 2011 Share Skrevet Juni 22, 2011 Jeg hadde ikke solgt for en krone under prisant! Bimmers-medlemmer er generellt gnikkne.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnus F Skrevet Juni 22, 2011 Share Skrevet Juni 22, 2011 Denne bilen har jo ligget til salgs x-antall ganger og hver gang kan nos-anlegget følge med ved hurtig avgjørelse. Det er jo ikke noe verdi i seg selv det Nos-anlegget. en annen ting er jo at om det ikke ligger noen dokumentasjon på M5en som har blitt tatt deler av, og man blir tatt for å ha en ombygd bil som ikke er godkjent blir man avskiltet og får beskjed om at den må godkjennes og det er ikke lett om man ikke har den dokumentasjonen. Da sitter du der da med en bil du bare kan selge deler av og de er ikke verdt 210 000,- Min mening da om hvorfor ikke kjøpe godkjent bil med mindre all dokumentasjon er tilgjengelig. Og de fleste som ser på slike biler som dette er nok klar over slike ting dem og, derfor det ikke er så lett å få solgt denne vil jeg tro. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet Juni 22, 2011 Share Skrevet Juni 22, 2011 Er jo bedre å legge i 100000,- til, og kjøpe fra SS Performance en godkjent ombygget bil.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå