Gå til innhold

BMW M5 ombygd, ikke godkjent - servicehefte - god stand

xitius
 Share

Anbefalte innlegg

• 3 weeks later...

Jeg personlig vil ikke ha en uorginal bil, og iallefall ikke en som ikke er godkjent hos biltilsynet engang.

Men er det med all dokumentasjon på hvor M5-delene kommer fra, så det er mulig å godkjenne så er det jo en hyggelig pris.

Men om det ikke har vært søkt biltilsyn om ombygging og sånn, så blir det fort noe arbeid å få godkjent da..

Ser jo ut til å være en grei bil, men er skeptisk til det Nos-anlegget. Det er nok ikke bare meg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En annen ting med denne bilen er at den er importert i 03. Dvs det må betales avgift for å den godkjennt. Blir man stoppet med bilen uten at dette er i orden må man betale avgift +++

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvorfor er det ingen som reagerer på denne ? Har den en historie jeg burde vite om ?:)

For høy pris tatt i betraktning alt som ikke er i orden med den.

I tillegg høy kilometerstand.

160-180.000 hadde nok vært mer riktig for denne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne bilen har jo ligget til salgs x-antall ganger og hver gang kan nos-anlegget følge med ved hurtig avgjørelse. Det er jo ikke noe verdi i seg selv det Nos-anlegget. en annen ting er jo at om det ikke ligger noen dokumentasjon på M5en som har blitt tatt deler av, og man blir tatt for å ha en ombygd bil som ikke er godkjent blir man avskiltet og får beskjed om at den må godkjennes og det er ikke lett om man ikke har den dokumentasjonen. Da sitter du der da med en bil du bare kan selge deler av og de er ikke verdt 210 000,-

Min mening da om hvorfor ikke kjøpe godkjent bil med mindre all dokumentasjon er tilgjengelig. Og de fleste som ser på slike biler som dette er nok klar over slike ting dem og, derfor det ikke er så lett å få solgt denne vil jeg tro.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...