320dt edition 33 Skrevet Juni 4, 2011 Share Skrevet Juni 4, 2011 hei folkens ser på vålerbanens terminliste at søndag 19juni skal bmw car club norway ha treff der men finner ikke noe info rundt dette noe sted noen som vet noe og noen som skal? ser forøvrig på rudskogen sin terminliste at der har bmw car club treff 5-6 august men dette også står ikke merket på kalenderen hverken her eller på bmw klubben sine sider noen som kjenner til dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius_e30 Skrevet Juni 5, 2011 Share Skrevet Juni 5, 2011 Det er nok en missforståelse fra vålerbanen. Det er e30meet som skal ha treff den dagen, ikke bmwccn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
320dt edition 33 Skrevet Juni 5, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 5, 2011 ok takk for info men dette på rudskogen 5-6 august er det bmwccn som holder dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsegutt Skrevet Juni 5, 2011 Share Skrevet Juni 5, 2011 stemmer. www.bmwccn.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonr- Skrevet Juni 6, 2011 Share Skrevet Juni 6, 2011 utelukkende for e30 ? (jeg antar det, men må spørre ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FTE Skrevet Juni 6, 2011 Share Skrevet Juni 6, 2011 utelukkende for e30 ? (jeg antar det, men må spørre ) E30 Meet 2011 er kun for E30 ja. Men treffet 5-6 august er for alle vil jeg tro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Juni 6, 2011 Share Skrevet Juni 6, 2011 var ikke klar over dette. sendte for ordensskyld en mail nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonr- Skrevet Juni 6, 2011 Share Skrevet Juni 6, 2011 utelukkende for e30 ? (jeg antar det, men må spørre ) E30 Meet 2011 er kun for E30 ja. Men treffet 5-6 august er for alle vil jeg tro Har du noe mer info på treffet 5-6 ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå