Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! har en 1982 modell e28 525i som eg må selge fort pga pengemangel. Bilen er ikke noe strøken for å si det sånn men helt original! kan følge med cd-spiller pg jvc forsterker til noen 6x9 høgtalere, spiller helt ok! bilen har gått 235000km. var påbegynt prosjekt men pga familie og liten inntekt blir eg nødt til å selge. selgest hbo 15k! nettopp skiftet bremserør og utenom ingenting galt, utenom speedometer ikke fungerer(skal vere lett for noen som skrur). var uteå prøvekøyrte den før eu-godkjenning og var da så uheldig å tok nedpå så bunpanne vart hull i. kan følge med brukt om ønskes! bilen er 100% original utenom anlegget.. bud på 97727018

Skrevet

det som er av rust har eg tatt, utenom noen små rustflekker på høyre kanal, men det er minimalt.. slenger ut noen bilder i morgen. Det er btw mtech 1 ratt. både motor og bil har bare 235000, ikke noe fusk! eneste minuset med bilen er egentlig: bunnpanne ødelagt(har delebil så det blir mest trulig fikset før salg), speedometer funker ikke men prøver å få tak i nytt. Og bilen står for tiden på reservehjul pga forje eiger punkterte ene bakdekk. Fire nye gislaved dekk er på vei i posten(sommer). original O.Z 14'' felger.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...