Gå til innhold

E28 Selges fort!


enore28
 Share

Anbefalte innlegg

Hei! har en 1982 modell e28 525i som eg må selge fort pga pengemangel. Bilen er ikke noe strøken for å si det sånn men helt original! kan følge med cd-spiller pg jvc forsterker til noen 6x9 høgtalere, spiller helt ok! bilen har gått 235000km. var påbegynt prosjekt men pga familie og liten inntekt blir eg nødt til å selge. selgest hbo 15k! nettopp skiftet bremserør og utenom ingenting galt, utenom speedometer ikke fungerer(skal vere lett for noen som skrur). var uteå prøvekøyrte den før eu-godkjenning og var da så uheldig å tok nedpå så bunpanne vart hull i. kan følge med brukt om ønskes! bilen er 100% original utenom anlegget.. bud på 97727018

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det som er av rust har eg tatt, utenom noen små rustflekker på høyre kanal, men det er minimalt.. slenger ut noen bilder i morgen. Det er btw mtech 1 ratt. både motor og bil har bare 235000, ikke noe fusk! eneste minuset med bilen er egentlig: bunnpanne ødelagt(har delebil så det blir mest trulig fikset før salg), speedometer funker ikke men prøver å få tak i nytt. Og bilen står for tiden på reservehjul pga forje eiger punkterte ene bakdekk. Fire nye gislaved dekk er på vei i posten(sommer). original O.Z 14'' felger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...