drtytrix Skrevet Juli 30, 2011 Forfatter Skrevet Juli 30, 2011 Blitt kvitt lyktene dine? Nei.. ville egentlig at noen skulle hente de.. Vet ikke om noe virker i det hele tatt på de, så derfor har jeg ikke "samvittighet" til å la noen bruke penger på frakt osv og så bli skuffa over meg hvis de ikke får de til å funke som de skal. Pluss at et par braketter er knekt/borte.. Tenkte bare at det kunne være bedre om noen fikk de, enn at jeg kastet de..
tic`n Skrevet Juli 30, 2011 Skrevet Juli 30, 2011 Men er d da snakk om at d bare er ringene som eventuelt ikke virker? Er ute etter lyktene kun for utsende. Har egentlig ikke lyst til å bruke ringene. Å er d kun snakk om feste under på lykt?
drtytrix Skrevet Juli 30, 2011 Forfatter Skrevet Juli 30, 2011 Men er d da snakk om at d bare er ringene som eventuelt ikke virker? Er ute etter lyktene kun for utsende. Har egentlig ikke lyst til å bruke ringene. Å er d kun snakk om feste under på lykt? Mener den ene ringen funka.. men det kan være at det bare er pærer som har gått når de fikk seg en kakk.. nei, tror det var festene oppå lykta.. Den ene er helt fin.. den andre mangler vel brakettene på toppen..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå