bmwhans Skrevet Juni 5, 2011 Skrevet Juni 5, 2011 Angeleyes slutta å lyse på venstre side. Pære gått. Er det EN pære som gjør at begge rundingene lyser? Det er et deksel inne i hjulbuen som gjør at jeg kommer til bak pærene, men hva skal jeg gjøre og hvor? Er ikke noe som ligner en vanlig pære der? Blir vel ikke verksted neste... Noen som evt kan vise med et bilde e.l
E.H.D Skrevet Juni 5, 2011 Skrevet Juni 5, 2011 Det er en pære på hver lykt. Ta av fremhjul og fremre del av plast innerskjermen, da han du se en slags kopp midt under fremlykten som AE pæren er inni.
codex Skrevet Juni 6, 2011 Skrevet Juni 6, 2011 Stemmer det En enkel men kjedlig jobb mye arbeid for og skifte ei pære
bmwhans Skrevet Juni 6, 2011 Forfatter Skrevet Juni 6, 2011 Okei. Er den i samme "huset" som hovedlyspæren er inni? Helt vanlig pære eller er det noe spesial greier?
bmwhans Skrevet Juni 6, 2011 Forfatter Skrevet Juni 6, 2011 Og er det evt kun merkeverksted som har slik pære hvis den er spesiell?
codex Skrevet Juni 6, 2011 Skrevet Juni 6, 2011 Er i en liten "boks" under hovedlykten, og den boksen har ett lokk som må taes av(2 skruer mener jeg på det var) før du kommer frem til pæren. Orignalt er det vell en vanlig pære(litt usikker, dårlig husk), men anbefaler og sette i LED pærer sterkere lys og finere utsende og lengre levetid
bmwhans Skrevet Juni 6, 2011 Forfatter Skrevet Juni 6, 2011 Okei takker! Vet du hvor jeg evt får kjøpt led pærer til dette?
codex Skrevet Juni 7, 2011 Skrevet Juni 7, 2011 megalys.no og dybviktrading.no er 2 alternativer Har handla av begge de to og er fornøyd med produktene og servicen derfra. Ellers er det Ebay osv
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå