Gå til innhold

E-32 750i v12-Ny motor innkjøpt!

Share

Anbefalte innlegg

Klarte meg ikke lenge uten musikk i bilen, så nå er jeg igang med en oppgradering ;)

Her er dagens innkjøp:

pfeds31rl2vhowmg9v1d.jpg

veceewymsp8n1kfo221y.jpg

Satser på å bli ferdig imorgen tidlig, så kommer vel en oppdattering på søndagen vil jeg tro, med bilder av montering osv :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 123
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hvordan er denne på forbruk? :D Kul bil uansett :D:D
forbruk snakker vi ikke om:-P på langkjøring er jeg den vel på 1,1 men på småkjøring så bruker den det bensinpumpa er god for:-P
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe.. 1.1 på langkjøring er jo ikke ille! Koster å være kar :)

Er ikke så ille det nei, men blir vel kun små kjøring med den vil jeg tro :P

Bøs vogn det der , da disse var nye så sa di fleste at dette ikke kom til og gå lenge med all denna elekronikken ,men dem går da enda ser det utsom .....

Var endel som ikke virket da jeg hentet den, men var bare kontaktene som var eiret og ikke helt på plass :) så nå er det vel kun ene bakruta som ikke virker :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er bilen flyttet til Hammerfest :)

Startet ikke da jeg skulle hente den på hurtigruten, men med startkabler så startet den med engang :) så alt tydet på at batteriet var flatt, kjørte rett hjem siden jeg skulle på jobb 20 min etterpå, så fikk ikke feilsøkt noenting. Prøvde å starte den rett etter jeg stoppet den men var helt død, ingen lys virket, setet virket noen millimeter før det var dødt også!

Men da jeg kom hjem dro jeg å kjøpte et nytt batteri, og bilen startet med engang :D Så skal ta en sjekk på det andre batteriet, for å se om batteriet har tatt kvelden eller om det er noe som stjeler veldig mye strøm :P

Sliter med at det kommer endel oljedamp ut ifra venstre side på motor, virker som det kommer ut rundt plugg nummer 2 for fra. Får se på det endag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da skjedde det jeg håpet at ikke skulle skje, har vært å prøvekjørt den litt idag, og den virket helt fint til jeg skulle parkere, ingen tegn til røyk/damp mens jeg var ute å kjørte, helt til jeg skulle rygge inn i innkjørselen utenfor leiligheta. Da kjente jeg en brent lukt å så det kom røyk opp fra panseret å ut under bilen. Så jeg åpnet panseret å ser flammene står opp, satte bilen i Drive for å ivertfall komme meg unna husene, siden jeg bor i en gate med mye hus å jeg sto 1 meter unna husveggen! Kjørte 100m til en stor parkeringsplass, der det heldigvis var en stor dam med vann som jeg kjørte midt oppi. Så begynte jeg å finne jakken min i baksetet og telefon å snusn min, og oppdaget at jeg hadde en liten flaske cola i baksetet som jeg tømte ned i motorrommet, og med det så slukket brannen omtrent, så jeg leitet mere bak i bilen å fant en skvett med vann i baksetet. Og heldigvis så klarte jeg å slukke brannen med dette :D så nå håper jeg ikke det er så mye som ble skadet! Så skal se litt mere på den imorgen, må nesten legge meg nå siden det er opp på jobb imorgen tidlig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da skjedde det jeg håpet at ikke skulle skje, har vært å prøvekjørt den litt idag, og den virket helt fint til jeg skulle parkere, ingen tegn til røyk/damp mens jeg var ute å kjørte, helt til jeg skulle rygge inn i innkjørselen utenfor leiligheta. Da kjente jeg en brent lukt å så det kom røyk opp fra panseret å ut under bilen. Så jeg åpnet panseret å ser flammene står opp, satte bilen i Drive for å ivertfall komme meg unna husene, siden jeg bor i en gate med mye hus å jeg sto 1 meter unna husveggen! Kjørte 100m til en stor parkeringsplass, der det heldigvis var en stor dam med vann som jeg kjørte midt oppi. Så begynte jeg å finne jakken min i baksetet og telefon å snusn min, og oppdaget at jeg hadde en liten flaske cola i baksetet som jeg tømte ned i motorrommet, og med det så slukket brannen omtrent, så jeg leitet mere bak i bilen å fant en skvett med vann i baksetet. Og heldigvis så klarte jeg å slukke brannen med dette :D så nå håper jeg ikke det er så mye som ble skadet! Så skal se litt mere på den imorgen, må nesten legge meg nå siden det er opp på jobb imorgen tidlig :)

Kjedelig at det ble sånn da :S Men det så ihvertfall ut som en NYDELIG bil! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjedelig at det ble sånn da :S Men det så ihvertfall ut som en NYDELIG bil! :)

Jævlig kjedelig at dette skulle skje ja, menmen, får gjøre det beste ut av det ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...