NBCustom Skrevet Mai 17, 2012 Share Skrevet Mai 17, 2012 grom 750n din! Spesiell farge til å være på en 7-serie, men det funker jo:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HagenJR Skrevet Mai 17, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 17, 2012 grom 750n din! Spesiell farge til å være på en 7-serie, men det funker jo:) Takktakk, den var ivertfall det ser rusta begynner å komme nå, å er endel usikkerhet hva jeg skal gjøre med motor enda.. Liker fargen jeg, artig at ikke den er lik alle andres å Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HagenJR Skrevet Mai 30, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 30, 2012 Imorgen kveld ser det ut til at det kommer en update på denne siden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
635csi Skrevet Mai 30, 2012 Share Skrevet Mai 30, 2012 Luremus Hva skjer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HagenJR Skrevet Mai 30, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 30, 2012 Luremus Hva skjer? Hvem vet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jakobm5 Skrevet Mai 30, 2012 Share Skrevet Mai 30, 2012 Gamle lm Felgene mine Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HagenJR Skrevet Juni 1, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 1, 2012 Da er det et nytt 7er medlem i bilparken Sent from my iPad using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Juni 1, 2012 Share Skrevet Juni 1, 2012 tror du må ut med litt fler bilder... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
635csi Skrevet Juni 1, 2012 Share Skrevet Juni 1, 2012 Vi må nok gjette ut i fra speil og dashbord Wicky Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Juni 1, 2012 Share Skrevet Juni 1, 2012 E32 med ettermontert m-ratt, facelift, 1993mod...hmm... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
helland Skrevet Juni 1, 2012 Share Skrevet Juni 1, 2012 ikke 93 modell Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HagenJR Skrevet Juni 1, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 1, 2012 ny bilen Sent from my iPad using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet Juni 2, 2012 Share Skrevet Juni 2, 2012 gratulerer med nok en godbil! E32 er helt suverene biler:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HagenJR Skrevet Juni 4, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 4, 2012 Litt info om det nyeste innkjøpet! Det er en 1988 mod 735i manuell! Den var så billig at jeg egentlig tenkte å ha den som delebil, men jeg merket det raskt at bilen var så god at dette måtte vurderes på nytt! Bilen fungerer veldig bra, rust på to dører, en forskjerm, å litt småbobler her å der! Kjente ingen slakker i understell, ei bremserør som bør skiftes samt litt kast i bremseskiver forran. Er EU- ok til Oktober i år, så tenkte å kjøre den inn på EU å se hvor mye det er der, så får vi se om det blir skilt på den etter første Juli. Om ikke blir den plukket ned å vraket. Har flere kjøpere på motor! Her er et bilde av bilparken, 750'n står inne i verkstedet! Lillebror å storebror! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HagenJR Skrevet Juli 10, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 10, 2012 Da er skilta til 735'n bestilt, EU kontroll time bestilt. Ser ut til at denne blir bruksbil en stund fremover siden E38 ble kræsja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå