NBCustom Skrevet Juli 11, 2012 Share Skrevet Juli 11, 2012 Ingen feil erstatning det der da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HagenJR Skrevet Juli 11, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 11, 2012 Ingen feil erstatning det der da! Neida, var et godt kjøp håper de ikke finner så mye på EU, kommer vel en prosjekt tråd på denne senere kanskje, plana er ivertfall å få den litt lavere, tone ruter å kanskje andre felger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HagenJR Skrevet Juli 21, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 21, 2012 Da har jeg kjøpt E34 M5 diffsperre til 750'n Får håpe på jeg får litt tid til denne fremover når E38'n blir solgt å E32 735'n er EU ok Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HagenJR Skrevet August 21, 2012 Forfatter Share Skrevet August 21, 2012 Da har jeg en 750 delebil på handa, holder på å ordne frakt oppover fra oslo nå så blir det vel motorbytte etterhvert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HagenJR Skrevet Januar 12, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 12, 2013 Trekk pusten, nå har jeg faktisk gjort bittelitt med denne også Kun motorfester å girkasse travers igjen så er den klar til å løftes ut! En meget opprustet skjerm! Ble mye deler rundt bilen, får ta meg en dag å rydde litt i verkstedet å få ordnet litt system i delene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
helland Skrevet Januar 12, 2013 Share Skrevet Januar 12, 2013 ting tar tid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Januar 12, 2013 Share Skrevet Januar 12, 2013 bedre sent enn aldri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HagenJR Skrevet Januar 13, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 13, 2013 ting tar tid Gjør det! får håpe det blir gjort litt når jeg går ut i langfri nå! bedre sent enn aldri Jepp, dette kommer nok til å bli et langtidsprosjekt! Skal ta all rusta før motor skal inn igjen Tror denne kommer bakerst i køen når jeg får demontert den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HagenJR Skrevet August 3, 2013 Forfatter Share Skrevet August 3, 2013 Her skjer det lite! Gammel motoren er kommet ut for en stund siden. Har handlet "ny" motor som skal inn etterhvert Er komplett så skal gå fort å hive den inn Ikke spør meg hvorfor de har bygget rørramme rundt den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet August 3, 2013 Share Skrevet August 3, 2013 Hvorfor er det rørramme rundt motoren? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
635csi Skrevet August 3, 2013 Share Skrevet August 3, 2013 Hvorfor er det rørramme rundt motoren? Tidligere gokart/crosskart-prosjekt sikkert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet August 3, 2013 Share Skrevet August 3, 2013 Ser ut som en slik brakett påhengsmotorer kommer på. Nå har jeg ikke lest igjennom tråden, men hva var det som feilet den gamle M70en? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HagenJR Skrevet August 4, 2013 Forfatter Share Skrevet August 4, 2013 Ser ut som en slik brakett påhengsmotorer kommer på.Nå har jeg ikke lest igjennom tråden, men hva var det som feilet den gamle M70en? Så veldig heimmekk ut, dårlig sveisa å skjevt Hadde en liten motorbrann, pga deffekt toppdekselpakning. Så når jeg skulle skifte toppdekselpakninga så oppdaget jeg at det lå 2 strekkbolter på toppen. Disse hadde knekt nede i blokka. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
helland Skrevet August 4, 2013 Share Skrevet August 4, 2013 Hvorfor er det rørramme rundt motoren? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HagenJR Skrevet August 5, 2013 Forfatter Share Skrevet August 5, 2013 Hvorfor er det rørramme rundt motoren? For at det blir enklere å frakt den opp te dæ så du får monter den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå