ThorU Skrevet Juni 6, 2011 Share Skrevet Juni 6, 2011 Disse felgene fulgte med bilen når jeg kjøpte den, men finner ikke ut hvilke felger det er. Har ikke hele dimensjonen i hodet, men er 17". Noen som har peiling? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simennzz Skrevet Juni 6, 2011 Share Skrevet Juni 6, 2011 Ser ikke noe bilde. Brukte du bildeoppladeren her? Den fungerer ikke for øyeblikket, bruk photobucket, imageshack, evt bildr.no om det bare er ett bilde. Eventuelt så glemte du bare kanskje å poste bilde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThorU Skrevet Juni 6, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 6, 2011 Den funket ikke nei, så Photobucket ble løsningen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odd-M Skrevet Juni 6, 2011 Share Skrevet Juni 6, 2011 Sikker på at det er en originalfelg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KingB Skrevet Juni 6, 2011 Share Skrevet Juni 6, 2011 Det er ikke en originalfelg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThorU Skrevet Juni 6, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 6, 2011 Det kan godt være den ikke er original ja, Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T. Thøgersen Skrevet Juni 20, 2011 Share Skrevet Juni 20, 2011 Jeg er 99% sikker på at det er en ASA felg. En kamerat av meg hadde like disse på en E34. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå