j_b Skrevet Juni 7, 2011 Skrevet Juni 7, 2011 er du fornøyd med de klister merke (rosa playboyen og navnet ditt???) på panseret og bakruta samt den "greia" på side fram skjermene?? hva slags eksos ble det?? så veldig bra ut
RMB Skrevet Juni 7, 2011 Forfatter Skrevet Juni 7, 2011 er du fornøyd med de klister merke (rosa playboyen og navnet ditt???) på panseret og bakruta samt den "greia" på side fram skjermene??hva slags eksos ble det?? så veldig bra ut hehe playboyen var det en vennie av meg som satt på og skal av de andre klistremerkene er ikke navne mitt. det er en myte på en måte, og det på pansere blir borte det blir carbon panser . det på sidekjærmene er jo blinklys må jo ha det det ble dublex eksos annlegg skal også bytte cat ettervært
Bimma /// Skrevet Juni 7, 2011 Skrevet Juni 7, 2011 Bilen var fin den men enig me j_b dropp det rosa playboy greiene ..
RMB Skrevet Juni 7, 2011 Forfatter Skrevet Juni 7, 2011 Bilen var fin den men enig me j_b dropp det rosa playboy greiene .. playboyen skal bort
bmw cab Skrevet Juni 7, 2011 Skrevet Juni 7, 2011 Ja ta vekk det playboy klistemerket Fikk ingen bil av Frode idag heller da.Ikke plukker han opp heller..Imorgen skal jeg faen meg ta tak i han.Bilen har vært til lakkering i over 5 uker.Begynner å bli lei. Hakke du lagt deg ennå da pusekatt???
RMB Skrevet Juni 7, 2011 Forfatter Skrevet Juni 7, 2011 Ja ta vekk det playboy klistemerket Fikk ingen bil av Frode idag heller da.Ikke plukker han opp heller..Imorgen skal jeg faen meg ta tak i han.Bilen har vært til lakkering i over 5 uker.Begynner å bli lei. Hakke du lagt deg ennå da pusekatt??? mjauuuu nei hakke lakt meg vettu faen ta han frode men bruk leiebilen da.. han kan ikke holde på slik vettu det er ikke bra. ps : chammak challo
RMB Skrevet Juni 7, 2011 Forfatter Skrevet Juni 7, 2011 STEREO: Har kjøpt inn til bygging av mitt stereo: -MTX Thunder kasse (kjøpt og montert) -JBL P1222 sub 12" (kjøpt og montert) -Bazoka sub 8" (Kjøpt og montert) -kabler (Kjøpt og montert) -Omformer (kjøpt og montert) -DLS kompsett (kjøpt og montert) -12 mm spon plater (kjøpt og montert) - Stoff (kjøpt og montert) -Dynamat (kjøpt og montert) -SCS kondensator (kjøpt og montert) -Lys (kjøpt og montert noe ) -mono blokk fra : Focal ( kjøpt og montert ) Skal kjøpe : -DVD -TV tuner - Skjermer -kompsett front -sub under setet -Blaupunkt forsterker ( plug in )
bmw cab Skrevet Juni 7, 2011 Skrevet Juni 7, 2011 Jeg skal ta han imorgen ja.. Orker ikke det nå pus,kan skrive imorgen heller
RMB Skrevet Juni 7, 2011 Forfatter Skrevet Juni 7, 2011 Jeg skal ta han imorgen ja..Orker ikke det nå pus,kan skrive imorgen heller hehe okey søtnos
RMB Skrevet Juni 9, 2011 Forfatter Skrevet Juni 9, 2011 litt opppdatering fra stereo mitt mer bilder kommer når jeg får gjort mer
BMW-Coupe Skrevet Juni 9, 2011 Skrevet Juni 9, 2011 Jeg ber på mine knær, vær så snill å fjern den teksten? Rå stereo forresten!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå