osingen Skrevet Juni 17, 2011 Skrevet Juni 17, 2011 Er det bare presspasningen som holder foringen i diffen? Er målet på bredden bare på pasningsflaten? Slik at man bare lager en liten kant i tillegg? Er målet på diameteren ink. presspasning? Er ikke hullet i senter litt stort?
///Naitsirk Skrevet Juni 17, 2011 Skrevet Juni 17, 2011 Kun presset som holder foringen,hvor stort overmål du legger inn kommer selvfølgelig helt ann på åssen materiale man lager foringen i. Edit: leifs
osingen Skrevet Juni 17, 2011 Skrevet Juni 17, 2011 Da er det 84,4mm + pasning. Blir det ikke litt slakk i drivverk om man bruker Ø15mm i senter? I følge realoem er det M12 bolt.
///Naitsirk Skrevet Juni 17, 2011 Skrevet Juni 17, 2011 Ettersom jeg forstod var 84,4 målt på en foring og ikke på lokket ergo er det ink pasning.
SSM Skrevet Juni 21, 2011 Forfatter Skrevet Juni 21, 2011 Sendte bilder og forklaring til Powerflex og de skulle sende ny diff foring til meg Det er jo bra selvsakt, men jeg sa også at det var flere som hadde samme problemet og at de kanskje burde endre på designet. De sa da at: We sell a huge amount of these without failure so I think it may just be bad luck in your case or a material issue. This part is sold to a lot of the leading BMW tuners around the world and they have not expressed their concerns. Jeg har nå kjøpt Z3M diff foring og fyllt den med spesial silikon vi har her på jobben. Så viss noen vil ha en ny Powerflex diff foring hos meg så kan de få den billig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå