Stonescream Skrevet Juni 6, 2011 Skrevet Juni 6, 2011 Hei, Har oppdaga at jeg har sprekk i plastikken på radiatoren øverst ved slangen som kommer fra motoren. Forsøkte å redde litt av dagen med å vaske med aceton og ha på noe Tec7, men det holdt ikke. Eneste forbedring var at det ikke ble dråper bakover på dynamoen osv. Er det noen som har hatt suksess med liming/ sveising osv av denne plastikken, eller er det bare å drite i forsøkene og finne seg en ny til noen tusenlapper. Passer forresten nyere radiatorer til min E39? Da kunne jeg evt finne meg en brukt fra en nyere modell og sette nedi. Er vel ikke stor vits i å kjøpe brukt fra en E39 da plastikken er sprø og skjør siden det er en eldre modell. har sett litt på feks plast-aid ( http://www.plast-aid.com/ )og kanskje det ville holde?
hao Skrevet Juni 6, 2011 Skrevet Juni 6, 2011 Gjengir larsBMW Tec7 er etter min erfaring meget holdbart. Spoilerleppa på min E39 sitter kun i det og har sitti over ett år. Limt masse annet uten problem også. Bla. stort hull i en radiator. _________________ Egentlige brukernavn "Bimmerlars". Midlertidig konto grunnet driftsproblemer med den forrige. Beklager det ble gjengitt litt for mye på dette innlegget tidligere
erikm Skrevet Juni 6, 2011 Skrevet Juni 6, 2011 Jeg limte radioatoren til en kompis av meg, med Hurtig epoxy lim fra biltema! Der sto en tynn stråle ut i fra radiatoren! å dette er vel 1,5 år siden.. Vask godt med Rødsprit å lim
LarsBMW Skrevet Juni 6, 2011 Skrevet Juni 6, 2011 For å klare opp litt her så skrev jeg kun dette: "Tec7 er etter min erfaring meget holdbart. Spoilerleppa på min E39 sitter kun i det og har sitti over ett år. Limt masse annet uten problem også. Bla. stort hull i en radiator." Greit å få det riktig hvis du først skal quote noen. Gjengir larsBMWEtter mine erfaringer med tec7 på jobben, kan jeg love deg at så lenge du ikke holder deg utafor midten av oslo sentrum, vil det dette av iløpet av en ukes tid. Tec7 er etter min erfaring meget holdbart. Spoilerleppa på min E39 sitter kun i det og har sitti over ett år. Limt masse annet uten problem også. Bla. stort hull i en radiator. _________________ Egentlige brukernavn "Bimmerlars". Midlertidig konto grunnet driftsproblemer med den forrige.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå