Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjøpte en 2004 modell 316I på lørdag og den går på veldig lavt turtall på tomgang og tikker som dieselbil. Den ble sendt på verksted i dag og fikk vite at jeg trenger en ny topp. Er det noen som har vært i samme tilfelle? Og er det noen som vet hvor mye dette kommer til å koste?

PS: Peilerøret var også rustet fast så jeg nesten ikke fikk opp peilepinnen. Er dette noe med saken å gjøre?

Takk for svar! :D

Skrevet

hvis du kjøpte bilen på lørdag uten at du fikk beskjed om at toppen var røket anbefaler jeg deg å heve kjøpet så fremst det går..sa de foresten noe annet eller kun at du trenger en topp? #-o

Skrevet
hvis du kjøpte bilen på lørdag uten at du fikk beskjed om at toppen var røket anbefaler jeg deg å heve kjøpet så fremst det går..sa de foresten noe annet eller kun at du trenger en topp? #-o

Fikk ikke vite noe om dette fra selger. Skulle bare peile oljenivået når jeg hadde kommet hjem med den, da jeg la merke til at noe var fryktelig galt. Sendte den så til verksted og de sa bare at toppen måtte byttes samt peilerøret. Selgeren ville ikke heve kjøpet siden han har bestilt seg ny bil, men han ville heldigvis betale for reparasjonene.

Men er dette et kjent fenomen hos disse bilene? Bilmekanikeren sa også noe om registeroverføringen (?).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...