Johannes1993 Skrevet Juni 7, 2011 Forfatter Skrevet Juni 7, 2011 Ta av oljelokket, dra ut peilepinnen og kinn som faen... Så kommer den. Ta på mer strøm om du ikke får det til. Kjent feil.... Skjedde ofte på dritten min om jeg startet den og stoppet den rett etterpå. Bygde seg noe form for trykk et sted... Det funket ikke :/ kan kanskje bare hive den på verksted å få de til å feilsøke den? kan de koble pcn sin på den og skjekke etter feil eller er det for gammel bil? Tenkte bare for å kanskje finne feilen kvikt
mr.emma Skrevet Juni 7, 2011 Skrevet Juni 7, 2011 heisann. er det startsperre på bilen din?hvis du har det så sjekk den.ta den av og sett den på igjen og prøv,eller rør litt på ledningene som sitter på startsperre boksen. liten svart boks som sitter under hanskerummet vil jeg tro. da har boksen sperret for bensinen din tenker jeg og da for du ikke startet. jeg ville tro at det er den som tuller litt for deg. håper at dette vil hjelpe. mvh
wabby Skrevet Juni 7, 2011 Skrevet Juni 7, 2011 Jeg står fortsatt på mitt siden den døde så fort. Men om du er litt grønn kan jeg sikkert ta en sving opp til Grimstad og se om den tenne på pluggene osv og prøve igjen. Har dessverre gitt bort laptpoen og diagnoseutstyret, men tror jeg skulle klart å fått liv i den igjen. Mob: 91844168 - Bjørn
Johannes1993 Skrevet Juni 8, 2011 Forfatter Skrevet Juni 8, 2011 Bilen står på fevik akkuratt nå, mellom grimstad å arendal siden en jeg kjenner hentet den på henger for meg i krsand og fraktet den dit. Jeg kan nok ikke så mye om bilen at jeg vet hvordan alt funker i den. Men hadde blitt veldig glad vist den fikk starten igjen. Er den eneste bilen jeg har så :/ litt surt
Johannes1993 Skrevet Juni 8, 2011 Forfatter Skrevet Juni 8, 2011 Da var bilen igang igjen Takk for at du gadd å ta turen wabby
andyskog Skrevet Januar 15, 2013 Skrevet Januar 15, 2013 Kva var problemet i dette tilfellet? Har en e39 med samme symptomer her, den bare klikker fremme i motorrommet når en vrir om tenningen... Sist gang det skjedde startet den plutselig igjen, men denne gangen står visst....
Nero Skrevet Januar 16, 2013 Skrevet Januar 16, 2013 Eg gjorde som Wabby sa + hadde lidt kondensfjerner i tanken og fikk til slutt start på den.
retbergen Skrevet Januar 16, 2013 Skrevet Januar 16, 2013 Hensikten med et forum er at andre kan ha glede av trådene her. IKKE endre overskriften til LØST da det er andre som kan ha samme problemet men ikke finner denne tråden da du har sabotert tittel på tråden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå