pedro Skrevet Juni 7, 2011 Skrevet Juni 7, 2011 Hei Trenger å fylle på ny olje på automatkassen min etter konverterbytte. Jeg fikk dette gjort hos en bekjent og han vet ikke hvor mye olje han har tappet ut av kasse og konverter. Har kjøpt inn 7 liter Dextron 3 på GS i dag, men vet ikke om dette er nok. Den grønne lappen på kassen er blitt ulesbar etter høytrykks spyling. Noen som vet. Byttet til biltema olje 10 / 30 og filter i dag. Noen som har formening om denne oljen er bra nok til 525en? P
Jørgen Lie Skrevet Juni 7, 2011 Skrevet Juni 7, 2011 har du prøvd å skrive inn regnr på bilen på www.castrol.no sine sider?? På startsiden, litt ned til venstre finner du en guide som du kan sjekke ut Kanskje noe fornuftig der.
pedro Skrevet Juni 8, 2011 Forfatter Skrevet Juni 8, 2011 Hei Jørgen Dette fikk jeg opp. Kjøpte inn tre liter og dro ned på verkstedet til min bekjennt. Han mente det kun var tre liter i kassen men at det skulle betydelig mer på siden konverteren var tømt! Anbefaling Volum (l) Motor ( Best Edge Sport 0W-40 (a, b, c) 5.8 Bedre Magnatec 5W-40 C3 God MAGNATEC 10W-40 A3/B4 Manuell girkasse (d, e) 1.0 Automattransmisjon (f, h) 3.0 (g) Differensial Syntrax Limited Slip 75W-140 (h) 1.7 Må da være noen her som vet nøyaktig hvor mye det skal på kassen etter at den og konverter har vært tømt? P
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå