Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser ut som det var delvis menneskelig svikt! Kamdrevet hadde 2 merkinger, en hvit og 1 grå. Jeg timet etter den hvite siden jeg ikke så den grå med det første, det viste seg å være 20-30 grader feil på registeret. Nå turner motoren rundt som bare faen :D

Snakket med cylmo på telefon imårrest, og de skulle ta inn motoren, demontere og frese ut stemplene UTEN ekstra kostnader, det kaller jeg god service siden det vi da trodde var feil, ikke var deres skyld.

Noen formeninger om jeg kan bruke topp pakningen på nytt eller om den må byttes? Standerd pakning fra koed + 0.3mm.

Skrevet
Det hadde jeg ikke brydd meg med å gamble på hvis jeg var deg. Det går sikkert bra, men jævlig irriterende å måtte demontere igjen i etterkant...

Tenker det samme, det er relativt få kroner for en ny slik.

Og siden du har O-ringet skal det mye til for at pakningen treffer nøyaktig der den lå første gangen. Siden du spør er du allerede i tvil, da er det best å la være :)

Skrevet
Skal bestille ny pakning, saken var at det tar fort en uke til den er i hus, og jeg vil kjøre IDAG! 8)

kjenner den følelsen ja

Skrevet
Er vel kanskje derfor du må vente ei uke for å få ny pakning også da kanske.... :P

Handler ikke fra GS av prinsippsak, de har fordoblet prisene de siste 4-5 årene.

Skrevet
Må si ifra når det blir kjøring Frode! Da pakka æ Goproen i lomma og kommer bortover! :D

Får jo ikke bremsa før i høst, skal mappe selv til 1 bar, men blir jo langt fra like gøy..!!

Skrevet
Hvis du ringer på GS i Bud så bør du få den hjem i posten iløpet av et par dager..

Handler ikke fra gs, ikke med de prisene der dessverre..

Ja topp pakning koster vel 693,- for uorginal på gs.

Og koed koster 268,- Så er helt ville priser på gs i forhold til koed.

Skrevet
Hvis du ringer på GS i Bud så bør du få den hjem i posten iløpet av et par dager..

Handler ikke fra gs, ikke med de prisene der dessverre..

Ja topp pakning koster vel 693,- for uorginal på gs.

Og koed koster 268,- Så er helt ville priser på gs i forhold til koed.

Har god erfaring med koed pakningene, så jeg holder meg til dem ja. Fikk pakningen på Lørdag :wink:

• 2 weeks later...
Skrevet

Har vært litt slapp i det siste, men motoren er komplett montert og klar for å settes inn i bilen. Skal til Trd i helgen for å mappe en 200sx/rb26. Får sikkert litt blod på tann da, så motoren kommer nok raskt inn i bilen når jeg er kommet hjem :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...