MikaelR Skrevet September 16, 2012 Skrevet September 16, 2012 Har nok heller sprukket under sveising... Det har den ikke, den ble kjørt en hel sesong etter sveising. Nå, når jeg monterte den, sprakk den helt, er sikkert 10cm sprekk i den. Må være noe svake greier disse m20 toppan
Frode_E30 Skrevet September 16, 2012 Forfatter Skrevet September 16, 2012 Har nok heller sprukket under sveising... Det har den ikke, den ble kjørt en hel sesong etter sveising. Nå, når jeg monterte den, sprakk den helt, er sikkert 10cm sprekk i den. Må være noe svake greier disse m20 toppan Ja, de er ikke så bra når dem er gamle. De blir sprø. Enda verre kan det bli når de er sveist for å forsterke dem. Men uten sveising gir dem etter, så man har ikke så mye valg egentlig.
Kristov Skrevet September 16, 2012 Skrevet September 16, 2012 Har nok heller sprukket under sveising... Det har den ikke, den ble kjørt en hel sesong etter sveising. Nå, når jeg monterte den, sprakk den helt, er sikkert 10cm sprekk i den. Ok, for egen del har jeg mistet helt troen på sveising...
Frode_E30 Skrevet September 16, 2012 Forfatter Skrevet September 16, 2012 Har nok heller sprukket under sveising... Det har den ikke, den ble kjørt en hel sesong etter sveising. Nå, når jeg monterte den, sprakk den helt, er sikkert 10cm sprekk i den. Ok, for egen del har jeg mistet helt troen på sveising... Uten sveising blåser man jo pakninga pga toppen gir etter ut mot vannkanalen. Jeg tror det beste er å bare støtte den opp med sveis, istedet for å sveise igjen hele greia og borre nye hull.
Frode_E30 Skrevet September 22, 2012 Forfatter Skrevet September 22, 2012 Da blir det portet topp på denne så raskt det lar seg gjøre
oddis Skrevet September 22, 2012 Skrevet September 22, 2012 Vet du om det fortsatt er mulig å få tak i fabrikksny 885-topp, eller om det eneste nå er AMC topp? Ifølge delekatalogen så får man fortsatt 731-toppen. Kanskje verdt å bruke denne foran AMC alikevel?
|Ole| Skrevet September 22, 2012 Skrevet September 22, 2012 Vet du om det fortsatt er mulig å få tak i fabrikksny 885-topp, eller om det eneste nå er AMC topp?Ifølge delekatalogen så får man fortsatt 731-toppen. Kanskje verdt å bruke denne foran AMC alikevel? Det er mulig og få tak i fabrikks ny topp, veit om eit firma som klarer det men Frode her lika sikkert ikkje att eg nevne dei i tråden hass
Frode_E30 Skrevet September 23, 2012 Forfatter Skrevet September 23, 2012 Vet du om det fortsatt er mulig å få tak i fabrikksny 885-topp, eller om det eneste nå er AMC topp?Ifølge delekatalogen så får man fortsatt 731-toppen. Kanskje verdt å bruke denne foran AMC alikevel? Det er mulig og få tak i fabrikks ny topp, veit om eit firma som klarer det men Frode her lika sikkert ikkje att eg nevne dei i tråden hass Har ikke mye til overs for KSR, men om de skaffer nye 885 topper, så er jo det flott det. Sålenge det ikke er noe juggel da.
Frode_E30 Skrevet Oktober 17, 2012 Forfatter Skrevet Oktober 17, 2012 Ny topp er i hus. Har demontert den og levert den til sveising. Skal muligens hentes i morgen
Frode_E30 Skrevet Oktober 27, 2012 Forfatter Skrevet Oktober 27, 2012 Da er toppen montert og bilen fungerer som en drøm!!
Frode_E30 Skrevet Oktober 27, 2012 Forfatter Skrevet Oktober 27, 2012 hvilken diff å akslinger kjører du med? E28 M5 diff 3:07-1 utveksling, e36 328 mellomaksling og originale stikkakslinger med modifiserte medbringere. Fungerer MEGET bra sammen med 525TDS kasse.
SpiderPig Skrevet Oktober 27, 2012 Skrevet Oktober 27, 2012 Okei, jeg tenker på samma oppsett bare med m5 akslinger blir det ikke veldig lange gir med 3.07 utveksling?
Frode_E30 Skrevet Oktober 27, 2012 Forfatter Skrevet Oktober 27, 2012 Okei, jeg tenker på samma oppsett bare med m5 akslinger blir det ikke veldig lange gir med 3.07 utveksling? Nei, har jo TDS kasse med 1:1 på 5. gir.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå