Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Har nok heller sprukket under sveising...

Det har den ikke, den ble kjørt en hel sesong etter sveising. Nå, når jeg monterte den, sprakk den helt, er sikkert 10cm sprekk i den.

Må være noe svake greier disse m20 toppan :shock:

Skrevet

Det har den ikke, den ble kjørt en hel sesong etter sveising. Nå, når jeg monterte den, sprakk den helt, er sikkert 10cm sprekk i den.

Må være noe svake greier disse m20 toppan :shock:

Ja, de er ikke så bra når dem er gamle. De blir sprø. Enda verre kan det bli når de er sveist for å forsterke dem. Men uten sveising gir dem etter, så man har ikke så mye valg egentlig.

Skrevet

Ok, for egen del har jeg mistet helt troen på sveising...

Skrevet

Ok, for egen del har jeg mistet helt troen på sveising...

Uten sveising blåser man jo pakninga pga toppen gir etter ut mot vannkanalen.

Jeg tror det beste er å bare støtte den opp med sveis, istedet for å sveise igjen hele greia og borre nye hull.

Skrevet

Vet du om det fortsatt er mulig å få tak i fabrikksny 885-topp, eller om det eneste nå er AMC topp?

Ifølge delekatalogen så får man fortsatt 731-toppen. Kanskje verdt å bruke denne foran AMC alikevel?

Skrevet
Vet du om det fortsatt er mulig å få tak i fabrikksny 885-topp, eller om det eneste nå er AMC topp?

Ifølge delekatalogen så får man fortsatt 731-toppen. Kanskje verdt å bruke denne foran AMC alikevel?

Det er mulig og få tak i fabrikks ny topp, veit om eit firma som klarer det men Frode her lika sikkert ikkje att eg nevne dei i tråden hass ;)

Skrevet

Det er mulig og få tak i fabrikks ny topp, veit om eit firma som klarer det men Frode her lika sikkert ikkje att eg nevne dei i tråden hass ;)

Har ikke mye til overs for KSR, men om de skaffer nye 885 topper, så er jo det flott det. Sålenge det ikke er noe juggel da.

• 4 weeks later...
  • 2 weeks later...
Skrevet
hvilken diff å akslinger kjører du med?

E28 M5 diff 3:07-1 utveksling, e36 328 mellomaksling og originale stikkakslinger med modifiserte medbringere. Fungerer MEGET bra sammen med 525TDS kasse.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...