Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Må vel legge til at vi er 2 om huskjøpet da..! Så ingen tror jeg er millionær :wink:

Mitt tips er hvertfall å beholde bilen om mulig. Det er nok værre å rettferdigjøre en slik utgiftspost ETTER at et nytt hus er bygd..

Hehe, ja sant nok! Men har en plan om å beholde leiligheten jeg har nå for utleie. Tjener ganske godt på det, og med tanke på verdiøkning så blir det en del ekstra penger. Samtidig som det er noen andre som betaler lånet mitt...

Men slik helsa er idag må jeg ha hjelp for å skifte hjul på min egen bil, så det avhenger mye av det også.

Skrevet
Innskudd er vel økt til 15% nå i 2012?

Det er 15% nå ja.

Var nå en voksen sum med penger du må ut med ;)

Når de gjelder utleie, så vær forsiktig. Kommet nye regler på det også.

Skrevet
Hva er det som har skjedd med deg siden du har blitt så skrall da?

Skal du flytte til Trondheim?

Har slitt med nakke/skulder i 6 år, og nå har jeg et über betent håndledd i tillegg.

Skal flytte dit ja, men ikke før om ca 3 år :wink:

Skrevet
Innskudd er vel økt til 15% nå i 2012?

Det er 15% nå ja.

Var nå en voksen sum med penger du må ut med ;)

Når de gjelder utleie, så vær forsiktig. Kommet nye regler på det også.

Ja det koster å bo idag ja! Skal ha allt 100% når det kommer til utleie ja, starter enmannsforetak tenker jeg. Men tiden vil vise.

• 2 weeks later...
Skrevet

Det kalles KJAPT! hver gang jeg handler noe derifra blir det bare rot.. 600 i frakt til dem så gir dhl pakken til posten osv osv.. har slutta å handle der (dumt å bo på bygda av og til)

Skrevet

Ja ble ganske forundret faktisk! Men tror de har sendt pakka før de har fått pengene, betalte med Paypal, og de er trege så dem, dagen etter hadde jeg pakka. Rart...

600,- i frakt er helt på trynet ja!

Skrevet
Fikk mail fra Cylmo at blokka mi var for rom til stemplene. Den har tydeligvis vært borret før. Må vel demontere den andre blokka og sende den til Trondheim :(

samma skjedde til meg. men målte heldigvis borringa dagen før jeg bestilte stempler :P så ble 85mm isteden for 84.5 :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...