Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
hei :) Har du bilder av hva som må gjøres ved montering av m535 diff? :) tenkte å gyve løs til helga :)

gjerne hva jeg må gå til innkjøp av også. Opphengsforing etc etc:)

Er det ikke du som har sendt meg pm om dette? Ligger bilder i tråden min et sted. Ta Foringer fra e36 el e46 feks.

Skrevet
Jo stemmer det.. Men folk sier det er så mange forskjellige metoder så tenkte å høre litt for å finne den enkleste :) mern du skjærte ikke i noe bak der som frode nevnte?

Forum er som resten av livet, det finnes flere veier å ta for å komme i mål.

Jo eg har skjært, men muligens mindre enn andre. skjærer du ikke får du helt feil vinkel på diff og travers.

Se på bildene mine på side 29&31 så ser du.

Det er jo bare ut å begynne, alt sier seg selv når du er under bilen og test monterer delene. :)

Lurer du på noe kan du spør i min tråd så slipper denne å bli rotet til

Skrevet
Der er 3-4 forskjellige løsninger, men ingen av dem ble like pene som den jeg valgte. På min ser det nermest "originalt" ut.

Hmm, nå ble jeg nysgjerrig ;) hvilket lokk har du brukt?

Skrevet
oki, samme som meg da, og to braketter ned fra bjelken. Er ikke vanlig da? Du siktet kanskje til brakettene? :) Post bilder når du er under der da :D

2 braketter ned fra bjelken ja. Bilder kommer, men kan jo hende jeg driter i hele bilen denne sesongen...

Skrevet
oki, samme som meg da, og to braketter ned fra bjelken. Er ikke vanlig da? Du siktet kanskje til brakettene? :) Post bilder når du er under der da :D

2 braketter ned fra bjelken ja. Bilder kommer, men kan jo hende jeg driter i hele bilen denne sesongen...

Eg dreiv å styrte litt i garasjen, så eg har tatt neon bilder, så du slipper å hive deg under bilen Frode.

Legger ut mer bilder av det i min tråd.

Skrevet

2 braketter ned fra bjelken ja. Bilder kommer, MEN KAN HENDE JEG DRITER I HELE BILEN DENNE SESONGEN...

??!!! [-X

Skrevet

2 braketter ned fra bjelken ja. Bilder kommer, MEN KAN HENDE JEG DRITER I HELE BILEN DENNE SESONGEN...

??!!! [-X

Heh, det vil si, jeg får se da 8) Brukte nettop 90k på oppussing hjemme :?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...