e30 tic Skrevet Februar 8, 2012 Skrevet Februar 8, 2012 hei Har du bilder av hva som må gjøres ved montering av m535 diff? tenkte å gyve løs til helga gjerne hva jeg må gå til innkjøp av også. Opphengsforing etc etc:) Er det ikke du som har sendt meg pm om dette? Ligger bilder i tråden min et sted. Ta Foringer fra e36 el e46 feks.
Lex-Talionis Skrevet Februar 8, 2012 Skrevet Februar 8, 2012 Jo stemmer det.. Men folk sier det er så mange forskjellige metoder så tenkte å høre litt for å finne den enkleste mern du skjærte ikke i noe bak der som frode nevnte?
e30 tic Skrevet Februar 8, 2012 Skrevet Februar 8, 2012 Jo stemmer det.. Men folk sier det er så mange forskjellige metoder så tenkte å høre litt for å finne den enkleste mern du skjærte ikke i noe bak der som frode nevnte? Forum er som resten av livet, det finnes flere veier å ta for å komme i mål. Jo eg har skjært, men muligens mindre enn andre. skjærer du ikke får du helt feil vinkel på diff og travers. Se på bildene mine på side 29&31 så ser du. Det er jo bare ut å begynne, alt sier seg selv når du er under bilen og test monterer delene. Lurer du på noe kan du spør i min tråd så slipper denne å bli rotet til
Silverboy Skrevet Februar 8, 2012 Skrevet Februar 8, 2012 Der er 3-4 forskjellige løsninger, men ingen av dem ble like pene som den jeg valgte. På min ser det nermest "originalt" ut. Hmm, nå ble jeg nysgjerrig hvilket lokk har du brukt?
Frode_E30 Skrevet Februar 9, 2012 Forfatter Skrevet Februar 9, 2012 Brukte 535 lokket og skar av den delen som stikker ut der opphenget egentlig skal være. Nå har jeg brakett på hver side som er skrudd sammen med lokket.
Silverboy Skrevet Februar 9, 2012 Skrevet Februar 9, 2012 oki, samme som meg da, og to braketter ned fra bjelken. Er ikke vanlig da? Du siktet kanskje til brakettene? Post bilder når du er under der da
Frode_E30 Skrevet Februar 9, 2012 Forfatter Skrevet Februar 9, 2012 oki, samme som meg da, og to braketter ned fra bjelken. Er ikke vanlig da? Du siktet kanskje til brakettene? Post bilder når du er under der da 2 braketter ned fra bjelken ja. Bilder kommer, men kan jo hende jeg driter i hele bilen denne sesongen...
e30 tic Skrevet Februar 9, 2012 Skrevet Februar 9, 2012 oki, samme som meg da, og to braketter ned fra bjelken. Er ikke vanlig da? Du siktet kanskje til brakettene? Post bilder når du er under der da 2 braketter ned fra bjelken ja. Bilder kommer, men kan jo hende jeg driter i hele bilen denne sesongen... Eg dreiv å styrte litt i garasjen, så eg har tatt neon bilder, så du slipper å hive deg under bilen Frode. Legger ut mer bilder av det i min tråd.
Tommen325 Skrevet Februar 9, 2012 Skrevet Februar 9, 2012 oki, samme som meg da, og to braketter ned fra bjelken. Er ikke vanlig da? Du siktet kanskje til brakettene? Post bilder når du er under der da 2 braketter ned fra bjelken ja. Bilder kommer, MEN KAN HENDE JEG DRITER I HELE BILEN DENNE SESONGEN... ??!!!
Frode_E30 Skrevet Februar 10, 2012 Forfatter Skrevet Februar 10, 2012 Jeg har ei blokk du kan få Har du noen mulighet til å få den målt?? Må måles ved romtemperatur!
Frode_E30 Skrevet Februar 10, 2012 Forfatter Skrevet Februar 10, 2012 oki, samme som meg da, og to braketter ned fra bjelken. Er ikke vanlig da? Du siktet kanskje til brakettene? Post bilder når du er under der da 2 braketter ned fra bjelken ja. Bilder kommer, MEN KAN HENDE JEG DRITER I HELE BILEN DENNE SESONGEN... ??!!! Heh, det vil si, jeg får se da Brukte nettop 90k på oppussing hjemme
Tommen325 Skrevet Februar 10, 2012 Skrevet Februar 10, 2012 Jaja, men oppussing av huset er jo en investering som etter all sansynlighet går i pluss når du selg!
danielo Skrevet Februar 10, 2012 Skrevet Februar 10, 2012 hehe,vi har jo min e30 fall ikke din blir årdna ;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå