Fairmontragger Skrevet Juni 8, 2011 Skrevet Juni 8, 2011 1987 518i hugges og selges i deler pga hærverk. Alle ruter er blitt knust og gidder derfor ikke å begynne på denne bilen.. Farge er diamantsvart. Rust i hjulbuer, kanaler og skjermer. Sannsynligvis litt rust i bånn av dørene og, men ser bra ut. Bilen ble EU godkjent rett rundt nyttår. Motor er havarert, men girkasse og drivverk er bra. Nye hovedforinger i bakstilling. Bra forstilling. Typen uten servo. Legger til mere info og bilder fortløpende. Send pm eller sms/ring til 45812944 Diverse bilder : Som dere ser så er det mye glass rundt omkring inni bilen etter hærverk, så dette er jo problematisk med tanke på interiør..
Fairmontragger Skrevet Juni 11, 2011 Forfatter Skrevet Juni 11, 2011 Interiøret er sort.. Bilder kommer..
joachim sørlie Skrevet Juni 14, 2011 Skrevet Juni 14, 2011 hei du hva skulle du hatt for listene som sitter på skjermen forran? jeg mangler nemmelig dem, plagsomt!og blinklys glasset som sitter i fangern ?
Fairmontragger Skrevet Juni 14, 2011 Forfatter Skrevet Juni 14, 2011 hei du hva skulle du hatt for listene som sitter på skjermen forran? jeg mangler nemmelig dem, plagsomt!og blinklys glasset som sitter i fangern ? Skal sjekke tilstand, så kommer jeg tilbake til deg med pris..
Haakjin Skrevet Juni 14, 2011 Skrevet Juni 14, 2011 Svart skinn i dørene? Er blekket under bakfangeren bra og rustfritt?
Fairmontragger Skrevet Juni 16, 2011 Forfatter Skrevet Juni 16, 2011 Har den sentrallås? Det har den ikke desverre..
joachim sørlie Skrevet Juni 16, 2011 Skrevet Juni 16, 2011 hva skal du ha for listene på skjermene? det det koster og sende dem i posten?
Haakjin Skrevet Juni 17, 2011 Skrevet Juni 17, 2011 Er det svart eller blått skinn rundt dørtrekkene?
mrtn Skrevet Juni 17, 2011 Skrevet Juni 17, 2011 Hei! Hvis den er sprekk og rustfri(inni), er jeg interessert i hovedlykt på førerside. Selger du den løs, isf hva skal du ha for den? Mvh Martin
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå