Knutern_e36 Skrevet Juni 8, 2011 Share Skrevet Juni 8, 2011 ALLE MED BMW (Ny eller gammel) ER VELKOMMEN! Vi møtes i breivika fra kl 17.00 Fredag den 10.juni. For de som føler det blir stress å komme så tidlig etter jobb er det ingen vits med fortvilelse. Vi blir der til kl 18.00 før vi kjører i samlet flokk til en annen plassering for photo-session!! Været som er meldt er langt over 20 grader og knall-sol!! Ellers e det en selvfølge at man stille med så rein og strøken bil som overhode mulig. Polering er ikke en dum ide! Dersom noen har speilrefleks kamera ta dette med! Dersom vi blir veldig mange deltakere kan vi sikkert kontakte avisa Tromsø å høre om de vil være med på en liten bilderunde;) GOD SOMMER FOLKENS! Håper så mange som mulig sprer budskapet og møter opp! Vi skal ta bilder av BMW-parken i Troms og vise alle hvor mange flotte bimmere det finnes her! Meld deg gjerne på i facebook eventen: "BMW treff!" Eller du kan bare møte opp helt uforpliktende! http://www.facebook.com/event.php?eid=108381732582721 Gruppen som arrangerer treffet: http://www.facebook.com/home.php?sk=gro ... 0328494705 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Knutern_e36 Skrevet Juni 8, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 8, 2011 http://www.storm.no/vaer/troms%C3%B8 For å si det sånn.. trur ikke det er fysisk mulig å få bedre vær enn det er meldt.. Tror det ikke før jeg får se det, men skal ikke være pessimistisk! *Skryte til dåkker sørpå* no har vi snart govær i nord! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gnilb Skrevet Juni 8, 2011 Share Skrevet Juni 8, 2011 Skal alle møtes på Statoil i Breivika? Været blir konge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Knutern_e36 Skrevet Juni 8, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 8, 2011 Vi møtes egentlig på parkeringsplassen til Breivika VGS. Dvs. på andre siden av rundkjøringen du tar inn mot statoil. Men jeg og sikkert mange andre planlegger nok å vaske bilene på selvvasken ved statiol litt før, så join oss gjerne:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gnilb Skrevet Juni 8, 2011 Share Skrevet Juni 8, 2011 Skjønner Skal se hva jeg får tid til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Patrick B Skrevet Juni 8, 2011 Share Skrevet Juni 8, 2011 Kjører til Nordreisa på fredag, æsj! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cardinal Skrevet Juni 8, 2011 Share Skrevet Juni 8, 2011 hvorfor kunne man ikke vente til lørdag ??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet Juni 9, 2011 Share Skrevet Juni 9, 2011 Slike treff er bedre å legge til en Lørdag.. kan ikke komme for min del, motoren ligger i småbiter så kjører Mazda for tiden.. Værmeldinga tror jeg ikke på før jeg ser det.. Men flott å se at noen gjør tiltak for BMW miljøet her Nord også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glema Skrevet Juni 9, 2011 Share Skrevet Juni 9, 2011 Vi kommer ett gjeng fra finnsnes og Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xibriz Skrevet Juni 10, 2011 Share Skrevet Juni 10, 2011 Møtte nettopp gjengen på kjøring over Tverrforbindelsen. Det var litt kort varsel, jeg hadde ikke fått med meg at det var treff :/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Knutern_e36 Skrevet Juni 10, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 10, 2011 Ble et kjempefint treff! Vi var vel rundt 30 biler innom breivika, og 21 biler i kolonne til finvikdalen. Der ble det grilling og kos! Regner med noen av gutta legger ut bilder fra treffet i denne tråden etterhvert:) Selv har jeg bare noen få bilder tatt med mobilkamera.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glema Skrevet Juni 11, 2011 Share Skrevet Juni 11, 2011 Skal komme med noen bilder når jeg står opp Og jeg vil gjerne se film fra de som filmet da vi kjørte fra breivika, og de bildene som jentene tok oppe ifra fjellsia Knut du kan jo endre tittelen til "Bilder fra bmw treff tromsø" eller noe sånt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stoner Skrevet Juni 11, 2011 Share Skrevet Juni 11, 2011 Ja, du må få lagt ut nokka bilda glenn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Knutern_e36 Skrevet Juni 11, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 11, 2011 Et lite utklipp av bilder som er postet på FB. Våre flinke fotografer:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Magnusrc Skrevet Juni 11, 2011 Share Skrevet Juni 11, 2011 Et lite utklipp av bilder som er postet på FB. Tøøøøft Heldig dere var med været Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå