R_S_N_89_bmw Skrevet Juli 5, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 5, 2011 by the way har kjøpt nye dempere forran nå ikke montert de men de kostet 2990 ! pr stk! legg det til i prisen på bud kan montere de om ønskelig men ikke før gatebil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet Juli 5, 2011 Share Skrevet Juli 5, 2011 MB W124 230TE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R_S_N_89_bmw Skrevet Juli 5, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 5, 2011 MB W124 230TE der må jeg nok skuffe deg å si nei en gang bmw alltid bmw Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet Juli 5, 2011 Share Skrevet Juli 5, 2011 Hehe, som forbruksbil er den kjekk Faktisk mye bedre å kjøre enn BMW jeg har kjørt fra 92, men E30 er kanskje ikke sammenliknbart, burde kanskje prøvd en E34 med automat for å sammenlikne. Evighetsmaskiner disse mercene da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R_S_N_89_bmw Skrevet Juli 5, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 5, 2011 Hehe, som forbruksbil er den kjekk Faktisk mye bedre å kjøre enn BMW jeg har kjørt fra 92, men E30 er kanskje ikke sammenliknbart, burde kanskje prøvd en E34 med automat for å sammenlikne. Evighetsmaskiner disse mercene da.hvor mange km har den rullet ?? har du noen bilder ?? kan ikke si jeg er veldig keen på merce men jah!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet Juli 5, 2011 Share Skrevet Juli 5, 2011 236.000, noe som er lite for disse bilene. Hvis du ikke er keen, så beholder jeg den, må uansett ha bruksbil i vinter og den går uten noen problemer foreløpig Uansett er det morsommere med bakhjulstrekk enn fire. Men hvis det er aktuelt, så kan jeg få tatt noen bilder osv. Slitt førersete på venstre side hvor folk drar rævva inni når man går inn, det vanlige stedet, litt rust på forskjermer som er på alle disse nesten, noen idioter som stakk av med grillen og blinklysa mine for litt siden, så har en grill som ikke er helt pen nå, men får kanskje en annen av en kompis snart.. Litt overflaterust et par steder, bakluke og slikt, ingenting alvorlig, bare sjarmerende Er faktisk ingen rustbørse som mange av disse er. Motor og drivverk er helt fint Står 18" på den. Aktuelt fortsatt? Hvor holder du til da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R_S_N_89_bmw Skrevet Juli 5, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 5, 2011 236.000, noe som er lite for disse bilene. Hvis du ikke er keen, så beholder jeg den, må uansett ha bruksbil i vinter og den går uten noen problemer foreløpig Uansett er det morsommere med bakhjulstrekk enn fire. Men hvis det er aktuelt, så kan jeg få tatt noen bilder osv. Slitt førersete på venstre side hvor folk drar rævva inni når man går inn, det vanlige stedet, litt rust på forskjermer som er på alle disse nesten, noen idioter som stakk av med grillen og blinklysa mine for litt siden, så har en grill som ikke er helt pen nå, men får kanskje en annen av en kompis snart.. Litt overflaterust et par steder, bakluke og slikt, ingenting alvorlig, bare sjarmerende Er faktisk ingen rustbørse som mange av disse er. Motor og drivverk er helt fint Står 18" på den. Aktuelt fortsatt? Hvor holder du til da? holder til i sande ca 15 min fra drammen! vil undersøke litt om de bilene hva de er værdt og litt sånt men ta noen bilder ! bilder selger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet Juli 5, 2011 Share Skrevet Juli 5, 2011 Gjør det, får ta noen bilder etterpå jeg da Er litt småtteri da, småbulker og riper og sånt, er ingen nybil Tar bilder snart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet Juli 5, 2011 Share Skrevet Juli 5, 2011 Sånn, nå har jeg tatt bilder av det negative, viktig å fokusere på det først og fremst Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R_S_N_89_bmw Skrevet Juli 5, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 5, 2011 hm jeg må nok tenke litt mere på dette når jeg ser på bildene gitt ! trenger å bli lakkert opp skjønner jeg og det er ikke helt billig så har jeg tittet litt på priser på nette å vil tro jeg kan tape litt på dette ! men som sakt tenke litt på det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet Juli 5, 2011 Share Skrevet Juli 5, 2011 Hadde nok ikke giddet å påkoste den noe hellakkering nei. Vet en del på finn ligger billig, men sett på mange av disse og er mange som har rustet under og i kanaler osv. Min er eu-godkjent til 2013, en bilmekaniker som hadde den før meg, så er byttet slitedeler jevnlig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R_S_N_89_bmw Skrevet Juli 12, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 12, 2011 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R_S_N_89_bmw Skrevet Juli 28, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 28, 2011 Har bud på 32000 kr noen som byr over !? masse som er blitt gjort med den er i teknisk veldig god stand og det er utrolig lite rust! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå