thomascr Skrevet Juni 8, 2011 Share Skrevet Juni 8, 2011 http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=29001139 150.000 mååååå jo være ett kupp! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW-Coupe Skrevet Juni 8, 2011 Share Skrevet Juni 8, 2011 Tulletråd materiale. Eller "Den store finn.no kupp" tråden vis du faktisk var seriøs! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SofaKingFresh Skrevet Juni 9, 2011 Share Skrevet Juni 9, 2011 Håper ikke du er seriøs, thomascr? Grusomt bodykit, grusom eksos, grusomme lister, og grusom emblemtrim. Grusom bil i bunn og grunn. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Syvert Skrevet Juni 9, 2011 Share Skrevet Juni 9, 2011 huff å huff, den blir ikkje så billig , viss en vil ha en bil som er noelunde hel. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet Juni 9, 2011 Share Skrevet Juni 9, 2011 Herregud. En kompis viste meg denne i går også på MSN. Jeg blei skikkelig dårlig inni meg. Joda tøft med bredding og slikt da men altså, ere mulig og ØDELEGGE en bil slik? Sprekte skjermer overalt, bulk i a stolpe, blå m3 speil, krom innvendig overalt, fucka bakfanger, fucka eksos, en UBER JALLA vinge. For de som har sett Russel Peters standup show skjønner hva jeg mener når jeg sier: Is best bro, is best in europe bro, is best best is is the best in europe bro... (les med aksent fra "ny landsmann") Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomascr Skrevet Juni 9, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 9, 2011 Håper ikke du er seriøs, thomascr?Grusomt bodykit, grusom eksos, grusomme lister, og grusom emblemtrim. Grusom bil i bunn og grunn. nei jeg var ikke seriøs! noe av det verdste jeg har sett! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet Juni 9, 2011 Share Skrevet Juni 9, 2011 Har denne bilen vært skutt på ??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
goty Skrevet Juni 9, 2011 Share Skrevet Juni 9, 2011 Ser slik ut. Ville gitt han 50.000 kr for denne. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet Juni 9, 2011 Share Skrevet Juni 9, 2011 Ikke så mye en gang. Må helsparkle bilen og reparere alle skjermer pluss gjøre om ALT. Nesten så han burde betale oss for å kjøpe den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå