Hardtop Skrevet Juni 9, 2011 Skrevet Juni 9, 2011 Tipper du finner noe her. viewtopic.php?f=1&t=134347
haakon6 Skrevet Juni 9, 2011 Forfatter Skrevet Juni 9, 2011 Det er for m50 det . Er litt usikker på om det er samme fargekoder
kvammis Skrevet Juni 16, 2011 Skrevet Juni 16, 2011 http://spaghetticoder.org/bmw/wds/ Ikke ta ALT der for god fisk, har funnet flere feil selv. Men mesteparten stemmer..
///Naitsirk Skrevet Juni 18, 2011 Skrevet Juni 18, 2011 Jeg har en oversikt over motorkontakta til m52 liggende på en annen pc som jeg ikke får i gang igjen før om en uke, men av hva jeg husker så er di pinnene som er skrevet opp i m50-tråden det samme på m52. Er flere på m52 bare. Har du fiksa hjerne uten ews eller har du lagt opp ews2-system i e30'n ? Om du kobler som beskrevet i m50 tråden så skal motoren din starte
haakon6 Skrevet Juni 18, 2011 Forfatter Skrevet Juni 18, 2011 Han som hadde motoren før meg hadde bare teipet fast orginal nøkkelen i den sorte ringen som er til og kode starts sperra men kunne gjerne tenkt meg og koble vekk den , hvis det var mulig . Men takk for svaret , nå kan jeg begynne og koble etter m50 skjemaet og se om det blir noe liv ...
///Naitsirk Skrevet Juni 19, 2011 Skrevet Juni 19, 2011 Det er mulig å ta vekk ja men da må du sende hjernen til noen som kan legge inn ny software på den
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå