Gå til innhold

Schulz e28 Turbo Touring.


H_Vatn
 Share

Anbefalte innlegg

Den muligheten er det lett å angre på da man mest sannsynlig går på ferie uten lønn.... Da stopper byggeprosessen raskt opp.. :(

Men skal ha for innsats og pågangsmot Halfdan, det ska du.. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den muligheten er det lett å angre på da man mest sannsynlig går på ferie uten lønn.... Da stopper byggeprosessen raskt opp.. :(

Men skal ha for innsats og pågangsmot Halfdan, det ska du.. :D

hallo! er vell ikke akkurat den rette plassen for å gå til personangrep dette forumet!!! for å si d sånn, jeg hadde gidd en lang f i ferien min for å fått halt iland dette prosjektet!! å har vi nok gullhår en viss plass klarer vi å komme oss på rudskogen med bilen! myye mer verd det en en lusen ferietur!!!!!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvordan jeg bruker pengene og tiden min er vell egentlig opp til meg.. men denne bilen skulle bare være fort gjort og pusse opp til bruks stand og med 2,0l men.. så begynte ballen og rulle og påkosten har tatt av litt for og si det slik og da tar det tid og penger! og det og ta ei total restaurering på under 2mnd er faen meg hardt! så om jeg kommer meg på rudskogen med denne til helga så vil jeg faen meg ha litt for det for vi har jobba rævva av oss.

over til noe annet. det går i pussing! død over de som setter fra seg slike biler på sånne plasser! makan alt til bulker og faen skap. og er ikke noe bedre med tanke på hvordan bilen var bygd i sin tid. tør og påstå at vi har brukt mindre sparkel nå vi enn det schulz gjorde. og rettere linjer osv blir det og:D holder og på med ny eksos fra grenrøra og bak:) kommer bilder når det nermer seg ferdig.

men nå er det natt. opp om 3-4timer og fortsette Skal vi rekke dette:) kjekt med ferie!

mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...