H_Vatn Skrevet Juni 8, 2011 Share Skrevet Juni 8, 2011 Da er det vell på tide og lage en prosjekt tråd om denne da etter mye mas fra folket rundtomkring. en kompis som fortiden kjørte forbi en parkerings plass med mye bilvrak i begynnelsen av mai. og fikk øye på en litt spesiell e28 så han sendte meg ett bilde på facebook. jeg blei nysgjerrig selvfølgelig og spurte om hvor den sto og hvem det var sin. fikk svar med adresse og et telefon nr. ringte og spurte om han eide en e28 touring. ja det gjorde han sa han så jeg spurte om han skulle selge den. ja skal det sa han. svarte med at jeg kjøper den jeg ringer deg før jeg kommer og henter den. solgte e34 touringen og kjøpte en 535 bruksbil og kjørte til trheim og henta schulzen. litt om bilen. orginalt en 520 sedan som rullet ut fra bmw fabrikken i tyskland i 86 eller 87 og inn til schulz automobile for ombygging til touring. og kom ut derfra som en 88mod schulz e28 520i touring. schulz hadde egengodkjenning sånn at bilen fikk nytt chassinr osv sånn at den heter ikke bmw i papirene lengre. den har hatt 3 eiere før meg og hadde gått 100699km når jeg kjøpte den den 21mai og begynte restaureringen. den hadde da stått siden 2001 da tidligere eier hadde byttet reg reim selv. bilen gikk da ei lita uke før den stoppet på tur inn mot et kryss. og regreima hadde spora av så blei bilen parkert på en parkerings plass sammen med mange andre gamle vrak og sån hadde den stått da i 10 år ute uten vedlikehold. planen var egentlig at den skulle være ferdig på 14dager. og klar til og stilles ut på gs treffet. men. på torsdags natta sa jeg til gjengen at vi driter i det og tar oss litt bedre tid og gjør en mye bedre jobb med lakkeringa tilpassinga og litt custom detalier;) noen bilder. første bildet jeg fikk. et av bildene jeg fikk av kompisen min. fått bilen på jobb og spylt av den litt før vi gjorde noe i det heletatt. slenger med ett bilde av 535en og så får det være nokk for i natt:) mvh MolbergMedia reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet Juni 9, 2011 Share Skrevet Juni 9, 2011 Der kom tråden ja Blir helrå! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
in2you Skrevet Juni 9, 2011 Share Skrevet Juni 9, 2011 Ser ut som du har litt å jobbe med her ja, men det kan bli VELDIG bra om du gjør det ordentlig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SofaKingFresh Skrevet Juni 9, 2011 Share Skrevet Juni 9, 2011 Digger'n! Her kommer jeg til å følge med. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glema Skrevet Juni 9, 2011 Share Skrevet Juni 9, 2011 Har trua på att denna kommer til å blir strøken igjen en dag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mOMOe Skrevet Juni 9, 2011 Share Skrevet Juni 9, 2011 schulz = kick ass awsome gikk en schulz 535 med m optikk i hjemtraktene for noen år siden. at jeg ikke heiv meg rundt og kjøpte den da den var til salgs har tatt nattesøvnen fra meg siden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Juni 9, 2011 Share Skrevet Juni 9, 2011 Denne må da være sjelden! Blir utrulig tøft og følge med på, men skal du ha vindu helt bakerst også? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet Juni 9, 2011 Share Skrevet Juni 9, 2011 Må følge med her, første E28'en som jeg gleder meg til å se ferdig på en lang lang stund. Stå på, Halfdan! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gnilb Skrevet Juni 9, 2011 Share Skrevet Juni 9, 2011 Det her er så rått Får frysninger av å lese det her! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fizn Skrevet Juni 9, 2011 Share Skrevet Juni 9, 2011 Har på følesen denne kommer til å bli kjent både i Norge og på Stanceworks, dersom det er umulig å finne Schulz med bra stuk! Lykke til videre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachim sørlie Skrevet Juni 9, 2011 Share Skrevet Juni 9, 2011 gleder meg til og se siste finish på denne tror det kan bli skikkelig tøft, hvertfall med planene du har for den følger såklart med her ogsåå!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet Juni 9, 2011 Share Skrevet Juni 9, 2011 Blir så rå denne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Juni 9, 2011 Share Skrevet Juni 9, 2011 må nok følge med her...så bilde av den på stanceworks...helt rått... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachim sørlie Skrevet Juni 9, 2011 Share Skrevet Juni 9, 2011 Schulz e28 Touring! fra skogsvrak til utstillings bil det er veell det som kommer etterhvert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSM Skrevet Juni 9, 2011 Share Skrevet Juni 9, 2011 Subscribed! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå