Dagga9 Skrevet Juni 9, 2011 Skrevet Juni 9, 2011 Hei, Jeg vurderer å skaffe med coilovers til min 87´E30 cab ( 325i), men jeg er veldig usikker på hvilke som passer? Noen som har noe erfaringer her?
GeirAndre Skrevet Juni 9, 2011 Skrevet Juni 9, 2011 hvilke? ksport eller alt annet? hva mener du? Har hatt de helt vanlige til e30 som man skrur fast i 51mm fjærbena. kjempe fornøyd. Skal ha de til e34 m5 snart.
SSM Skrevet Juni 9, 2011 Skrevet Juni 9, 2011 Du driter i det og kjøper noe skikkelig. KW, H&R, FK, Intrax, Nitron, Moton etc. Alt etter hvor mye penger du har!
oddis Skrevet Juni 9, 2011 Skrevet Juni 9, 2011 På en cab holder nok det mildeste FK settet i lange baner! Der er det viktigere å stive opp selve bilen før du får noe performance ut av råe coiloverkit.
GeirAndre Skrevet Juni 9, 2011 Skrevet Juni 9, 2011 Du driter i det og kjøper noe skikkelig. KW, H&R, FK, Intrax, Nitron, Moton etc. Alt etter hvor mye penger du har! Okey, hvem verden lever du i a som mener ksport er drit!
SSM Skrevet Juni 9, 2011 Skrevet Juni 9, 2011 I den som de lever i de som har hatt det på bilen. Synst det var bra jeg også, helt til jeg satte på KW settet og merket forskjellen.
GeirAndre Skrevet Juni 9, 2011 Skrevet Juni 9, 2011 javel.. sikkert forskjell på hva vi har brukt bilene til
oddis Skrevet Juni 9, 2011 Skrevet Juni 9, 2011 Alt er relativt. Jeg syns en gang i tiden at Apex senkefjærer var stive Men den sveisesatsen til K-sport med singelfjær er ihvertfall ikke mye progressiv. Det er av/på. Og det fullblods racing settet til K-sport er baneorientert. Fra ganske stivt, til stumt.
GeirAndre Skrevet Juni 9, 2011 Skrevet Juni 9, 2011 jepp slik jeg vil ha det.. kunne aldri i verden montert det på en bruksbil. trådstarter, skal du ikke kjøre på bane, drit i ksport heh
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå