Petter`n Skrevet Juni 9, 2011 Share Skrevet Juni 9, 2011 Har noen deler liggende. Er fra en 95 mod 318i sedan og en 2003 mod 320D M-Tech sedan. Pris: Gi bud E36: Orginal sort bakfanger Frontlykter med blinklys (det ene glasset er knust) Baklykter Senkefærer bak Jamex 30mm Senkefjærer bak (aner ikke merke) E46: Orginalt M-Tech understell M-Tech diffusor TA Technix 40mm senkefjærer bak (Ubrukte) Annet: Shortshift varenr: 25117527252 Kan sende mot at kunde betaler frakt. E46 deler M-Tech understel M-tech diffusor fra orginal M-Tech bakfanger E36 deler Sort e36 sedan bakfanger orginal Baklykter Frontlykter (ene glasset er knust) Fjærer Jamex 30mm Aner ikke merke Aner ikke hva denne passer men har jo varenr. På realOEM så sto den til e46 manuel. varenr: 25117527252 Mål for fjærer. E36 Gule fjærer Fjærmerke = HA 40/04 Lengde = 220mm Innvendig bredde topp/bunn = 45mm Jamex Fjærmerke = 15-027HA Lengde = 220mm Innvendig bredde topp/bunn = 45mm E46 TA Technix Fjærmerke = 15-169HA Lengde = 215mm Innvendig bredde topp = 45mm Innvendig bredde bunn = 50mm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eivind_m Skrevet Juni 28, 2011 Share Skrevet Juni 28, 2011 Er M-Tech understellet til E46 solgt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Petter`n Skrevet Juni 28, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 28, 2011 Er M-Tech understellet til E46 solgt? Det er ikke solgt og fortsatt til salgs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Are. Skrevet Juni 28, 2011 Share Skrevet Juni 28, 2011 Hei, har du gidda å målt høyden på 30mm jamexfjærene? Pris med frakt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stoner Skrevet Juni 28, 2011 Share Skrevet Juni 28, 2011 er det samme demperne som sitte på min 02 clubsport? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eivind_m Skrevet Juni 29, 2011 Share Skrevet Juni 29, 2011 Er M-Tech understellet til E46 solgt? Det er ikke solgt og fortsatt til salgs Hvor langt har de rulla på bil og hvilken pris tenkte du for settet? Passer det en preface sedan 2000-modell? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Petter`n Skrevet Juni 30, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 30, 2011 Er M-Tech understellet til E46 solgt? Det er ikke solgt og fortsatt til salgs Hvor langt har de rulla på bil og hvilken pris tenkte du for settet? Passer det en preface sedan 2000-modell? Settet har rulla 80.000km. Tenkte meg rundt 1000kr for settet. Passform er jeg ganske usikker på. Skal få tatt kontakt med GS-bildeler og høre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Petter`n Skrevet Juni 30, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 30, 2011 er det samme demperne som sitte på min 02 clubsport? Hvis det er en M-Tech så skal det vel være samme. Bilen min er egentlig 02 mod, men registrert 11/02 så går som 03 mod. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Petter`n Skrevet Juni 30, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 30, 2011 Hei,har du gidda å målt høyden på 30mm jamexfjærene? Pris med frakt? Jeg skal få målt lengden på fjærene. Tenkte meg rundt 250kr for begge fjærene. Kjøper betaler frakt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eivind_m Skrevet Juni 30, 2011 Share Skrevet Juni 30, 2011 Passer det en preface sedan 2000-modell? Settet har rulla 80.000km. Tenkte meg rundt 1000kr for settet. Passform er jeg ganske usikker på. Skal få tatt kontakt med GS-bildeler og høre. Nice Hadde du det på egen bil? Virket bra og har ingen "feil eller mangler"? Har du bilder med settet på bil, med tanke på hvordan senken ser ut på bil? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Petter`n Skrevet Juli 1, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 1, 2011 Passer det en preface sedan 2000-modell? Settet har rulla 80.000km. Tenkte meg rundt 1000kr for settet. Passform er jeg ganske usikker på. Skal få tatt kontakt med GS-bildeler og høre. Nice Hadde du det på egen bil? Virket bra og har ingen "feil eller mangler"? Har du bilder med settet på bil, med tanke på hvordan senken ser ut på bil? Settet var helt fint å kjøre med. På E46 Facelift typene har de en stygg høyde foran. Jeg prøvde det med 35 mm fjærer og syntes ikke det ble noe bra. Org fjærene senker 20mm tror jeg. På denne linken så kan du se de med 35mm fjærer. viewtopic.php?f=14&t=163706 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eivind_m Skrevet Juli 1, 2011 Share Skrevet Juli 1, 2011 Settet var helt fint å kjøre med. På E46 Facelift typene har de en stygg høyde foran. Jeg prøvde det med 35 mm fjærer og syntes ikke det ble noe bra. Org fjærene senker 20mm tror jeg. På denne linken så kan du se de med 35mm fjærer. http://www.bimmers.no/forum/viewtopic.php?f=14&t=163706 Vet det ikke blir helt ned på felgen, men tror det holder for min del, i og med at dette blir førstebilen og planen er bare å få den litt mer stivere enn det den er nå Så får vi se seinere om jeg oppgraderer ytterligere Men på de bildene der beholdt du M-Tech demperne og satte inn nye fjærer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Petter`n Skrevet Juli 1, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 1, 2011 Settet var helt fint å kjøre med. På E46 Facelift typene har de en stygg høyde foran. Jeg prøvde det med 35 mm fjærer og syntes ikke det ble noe bra. Org fjærene senker 20mm tror jeg. På denne linken så kan du se de med 35mm fjærer. viewtopic.php?f=14&t=163706 Vet det ikke blir helt ned på felgen, men tror det holder for min del, i og med at dette blir førstebilen og planen er bare å få den litt mer stivere enn det den er nå Så får vi se seinere om jeg oppgraderer ytterligere Men på de bildene der beholdt du M-Tech demperne og satte inn nye fjærer? På det bildet er det andre fjærer som sitter på M-Tech dempere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Petter`n Skrevet Juli 1, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 1, 2011 Har nå fått målt dimensjonene på fjærene. Mål for fjærer. E36 Gule fjærer Fjærmerke = HA 40/04 Lengde = 220mm Innvendig bredde topp/bunn = 45mm Jamex Fjærmerke = 15-027HA Lengde = 220mm Innvendig bredde topp/bunn = 45mm E46 TA Technix Fjærmerke = 15-169HA Lengde = 215mm Innvendig bredde topp = 45mm Innvendig bredde bunn = 50mm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eivind_m Skrevet Juli 2, 2011 Share Skrevet Juli 2, 2011 Settet var helt fint å kjøre med. På E46 Facelift typene har de en stygg høyde foran. Jeg prøvde det med 35 mm fjærer og syntes ikke det ble noe bra. Org fjærene senker 20mm tror jeg. På denne linken så kan du se de med 35mm fjærer. http://www.bimmers.no/forum/viewtopic.php?f=14&t=163706 Vet det ikke blir helt ned på felgen, men tror det holder for min del, i og med at dette blir førstebilen og planen er bare å få den litt mer stivere enn det den er nå Så får vi se seinere om jeg oppgraderer ytterligere Men på de bildene der beholdt du M-Tech demperne og satte inn nye fjærer? På det bildet er det andre fjærer som sitter på M-Tech dempere. Den er god Har du fått kontakt me GS om settet passer en 316i (1,9) 2000-mod? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå