Bubiii Skrevet Juni 19, 2011 Share Skrevet Juni 19, 2011 kan jeg få kjøpe di orginale lyktene å blinkelysene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bchris Skrevet Juni 26, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 26, 2011 Bump! Om den ikkje er solgt om 2 uker, selges den del for del! Kom derfor med bud på evt. deler du skulle ønske! Så ska eg sjå om eg ikkje husker deg når eg skrur den fra hverandre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwe_e36 Skrevet Juni 27, 2011 Share Skrevet Juni 27, 2011 hvordan er interiøret, og hvordan er det? pris på hele bilen. send meg pm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aambakk89 Skrevet Juni 28, 2011 Share Skrevet Juni 28, 2011 Hvor står bilen? og pris? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Exscalibur Skrevet Juni 28, 2011 Share Skrevet Juni 28, 2011 3500 vist ikke bilen er for langt unna møre og romsdal. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bchris Skrevet Juni 28, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 28, 2011 3500 vist ikke bilen er for langt unna møre og romsdal. Bilen står på Tysnes, Hordaland. Ska få motor for den prisen... Ligger motorer ute på nbfbildeler.no ute for 5-6000 som er i verre stand og har gått lengre enn denne. men du skal få motoren. +1500kr for gir kassen eller girkasse, motor og drivakslinger (alt) for 6000kr. eller heile bilen for 11000. Om du handler fort ska du få heile bilen billigare. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bchris Skrevet August 5, 2011 Forfatter Share Skrevet August 5, 2011 Selger nå denne bilen i deler! Gi en lyd om det er deler du vil ha så skal eg få sjekka opp om eg har. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjexx Skrevet August 5, 2011 Share Skrevet August 5, 2011 Dyrt for et vrak. Jeg kjøpte tilsvarende for 6000, bare at den var hel. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bchris Skrevet August 5, 2011 Forfatter Share Skrevet August 5, 2011 E no derfor den blir solgt i deler, wise ass. Skriv noke nyttig eller lavær. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjexx Skrevet August 5, 2011 Share Skrevet August 5, 2011 Slutt å vær så frekk da jævla idiot. Regner med at det blir vanskelig å selge deler med den holdninga der. Good luck. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bchris Skrevet August 5, 2011 Forfatter Share Skrevet August 5, 2011 Er ikkje frekk, men har skrevet BUD. prisen var bare tilfeldig.. unødvendig å henga seg opp i sånt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå